به گزارش پارس به نقل از مهر، هفته بیست و پنجم و ما قبل پایانی لیگ برتر فوتسال فردا شنبه با برگزاری هفت مسابقه آغاز می شود که طی این مسابقات، تیم های بالا و پایین جدول دیدارهای حساس و سرنوشت سازی را پیش روی خود دارند. در بالای جدول دو تیم دبیری تبریز، گیتی پسند و حتی شرکت حفاری هنوز شانس قهرمانی دارند و از سوی دیگر چهره تیم های سقوط کننده به لیگ دسته اول فوتسال همچنان نامشخص است. مسابقات روز شنبه می تواند معادلات مجهول لیگ را حل کرده و در صورت رقم خوردن چند اتفاق، قهرمان و تیم های سقوط کننده را مشخص کند. در یکی از دیدارهای فردا، تیم صدرنشین دبیری تبریز در اهواز به مصاف تیم شرکت حفاری خواهد رفت. دبیری که شانس اول قهرمانی است با ۵۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شرکت حفاری هم با ۵۰ امتیاز در رده سوم جای گرفته است. دبیری که در هفته های قبل فاصله ۹ امتیازی اش با رده دوم به یک امتیاز کاهش یافته، در صدد است در این دیدار که ظاهرا دشوار به نظر می رسد به پیروزی دست یابد.

در دیگر دیدار حساس هفته بیست و پنجم، تیم رده دومی گیتی پسند با تیم شهید منصوری روبرو خواهد شد. میزان دشواری این مسابقه برای تیم گیتی پسند چیزی کمتر از سختی کار دبیری در اهواز ندارد. گیتی پسند که در هفته های گذشته مترصد یک اشتباه از دبیری بوده است تا جای این تیم را در صدر جدول بگیرد، اینبار باید به مصاف تیمی برود که در سال های گذشته رقابت های حساس و گاه خارج از زمینی با همدیگر داشته اند. تیم منصوری قرچک هرچند امسال شانسی برای قهرمانی ندارد ولی به دنبال این است تا ضمن ارائه یک بازی پاک، به تعداد پیروزی هایش برابر این حریف خود بیفزاید و حداقل رده سوم جدول را از آن خود کند.

قهرمان لیگ برتر در صورتی این هفته رونمایی خواهد شد که دبیری بتواند شرکت حفاری را شکست بدهد و تیم گیتی پسند برابر شهید منصوری شکست بخورد. در اینصورت است که شاگردان شمسایی به عنوان قهرمان زودهنگام این مسابقات خواهند رسید. قطعا پیروزی هر دو تیم دبیری و گیتی پسند و یا توقف دبیری باعث می شود سرنوشت قهرمانی همانند فصل گذشته به روز اخر کشیده شود. البته نباید از شانس کم شرکت حفاری هم برای رسیدن به عنوان قهرمانی چشم پوشی کرد. شانسی که در صورت شکست دبیری و گیتی پسند در دو هفته پایانی و پیروزی حفاری در دو بازی پیش رو به دست خواهد آمد.

تیم های انتهایی جدول هم اندک شانس باقیمانده خود را برای ماندن در لیگ در این هفته امتجان می کنند. راه ساری که تقریبا سقوطش به دسته اول قطعی شده است برابر ماهان تندیس قم قرار می گیرد. راه ساری که با ۱۰۵ گل خورده بعد از پتروشیمی بدترین خط دفاع لیگ فوتسال را در اختبار دارد در صورت باخت به ماهان تندیس، قطعا یکی از تیم های سقوط کننده خواهد بود. تیم پتروشیمی ماهشهر هم باید در ساوه به مصاف تیم شهرداری برود. شکست پتروشیمی هم تا اندازه زیادی شانس این تیم را برای باقی ماندن در لیگ کم خواهد کرد.

برنامه مسابقات هفته بیست و پنجم که ساعت ۱۶ روز شنبه برگزار می شود به این شرح است:

* زمزم اصفهان - شهرداری تبریز
* راه ساری - ماهان تندیس قم
* شرکت حفاری - دبیری تبریز
* شهید منصوری - گیتی پسند
* شهرداری ساوه - پتروشیمی ماهشهر
* فرش آرا - میثاق تهران
* تاسیسات دریایی - هلال احمر تبریز

جدول لیگ فوتسال در پایان هفته بیست و چهارم به شرح زیر است:

رده تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ دبیری تبریز ۲۴ ۱۷ ۵ ۲ ۱۰۵ ۵۹ ۴۶ ۵۶
۲ گیتی پسند ۲۴ ۱۷ ۴ ۳ ۱۰۵ ۵۵ ۵۰ ۵۵
۳ شرکت حفاری ۲۴ ۱۵ ۵ ۴ ۸۴ ۴۷ ۳۷ ۵۰
۴ شهید منصوری ۲۴ ۱۴ ۵ ۵ ۷۶ ۵۲ ۲۴ ۴۷
۵   میثاق تهران ۲۴ ۱۱ ۵ ۸ ۷۵ ۶۴ ۱۱ ۳۸
۶ ماهان تندیس ۲۴ ۱۰ ۴ ۱۰ ۷۷ ۷۲ ۵ ۳۴
۷ فرش آرا ۲۴ ۹ ۷ ۸ ۶۱ ۶۲ ۱- ۳۴
۸ شهرداری تبریز ۲۴ ۸ ۸ ۸ ۷۲ ۶۴ ۸ ۳۲
۹ هلال احمر ۲۴ ۸ ۵ ۱۱ ۵۸ ۶۶ ۸- ۲۹
۱۰ تاسیسات دریایی ۲۴ ۸ ۵ ۱۱ ۶۳ ۷۳ ۱۰- ۲۹
۱۱ شهرداری ساوه ۲۴ ۴ ۸ ۱۲ ۴۹ ۶۷ ۱۸- ۲۰
۱۲ زمزم اصفهان ۲۴ ۴ ۵ ۱۵ ۳۷ ۷۵ ۳۸- ۱۷
۱۳ پتروشیمی ۲۴ ۴ ۳ ۱۷ ۵۰ ۱۱۱ ۶۱- ۱۵
۱۴ راه ساری ۲۴ ۳ ۳ ۱۸ ۶۰ ۱۰۵ ۴۵-