محمود پیشگاه‌هادیان در مورد سقوط تیم ملوان انزلی به لیگ دسته اول گفت: واقعیت آن است که همه ما از این اتفاق تلخ ناراحتیم انگار که عزیزی را از دست داده‌ایم و داغ‌داریم. من به نوبه خودم از تمام هواداران و مردم خوب انزلی به خاطر سقوط تیم عذرخواهی می‌کنم. نمی‌خواهم بهانه‌جویی کنم اما واقعیت آن است که در سقوط ملوان عوامل دیگری هم به جز دست‌اندرکاران و بازیکنان و مربیان تیم نقش داشتند.

وی ادامه داد: در لیگ برتر پانزدهم 11 پنالتی ما گرفته نشد و چند پنالتی هم به ناحق به ضررمان اعلام شد. این اشتباهات داوری در طول فصل رقم خورد و حتی یکبار هم خود مسئولان داوری اذعان کردند که ملوان در اشتباهات داوری مظلوم واقع شده است. نمی‌خواهم بهانه‌جویی کنم اما در بازی با پرسپولیس همین کرمانشاهی داور مسابقه چطوری به ناحق کامیابی‌نیا را از پرسپولیس اخراج نکرد. ملوان ممکن بود از این 11 پنالتی اعلام نشده سه امتیاز بگیرد.

پیشگاه‌هادیان تصریح کرد: برای من حیرت‌انگیز است که داور حتی یکبار هم به سود ملوان در طول این فصل اشتباه نکرد. ملوان مظلوم واقع شد. در همین بازی آخر با سیاه‌جامگان هم اشتباه داوری به ضرر ما بود. این اشتباهات داوری از سوی کارشناسان برنامه نود هم تایید شده است. باور کنید مدیران ملوان از شرایطی که پیش آمده ناراحتند. هیچ کس از سقوط ملوان خوشحال نیست اما دوست دارم هواداران واقعی ملوان بدانند که ما همه تلاش‌مان را کردیم.

وی در مورد شایعه واگذاری امتیاز تیم نفت تهران به باشگاه ملوان گفت: من هم این خبر را شنیده‌ام. هواداران از ما جلوتر هستند. اگر قرار است امتیاز این باشگاه واگذار شود باشگاه ملوان مستحق‌تر از همه است تا امتیاز این تیم به ما واگذار شود. باور کنید در طول فصل از اشتباهات داوری خیلی ضربه خوردیم. امیدوارم فصل آینده ارتش برای جذب بازیکن سرباز به ملوان بیش از گذشته به ما کمک کند و به ملوان هم مثل تراکتورسازی نگاه شود.