به گزارش پارس به نقل از کاپ پیام صادقیان در رابطه با آخرین وضعیت خود برای فصل آینده اظهار داشت: در حال حاضر اختصاصی تمرین می کنم و سعی می کنم که شرایطم هر روز بهتر از قبل باشد. سال آینده می خواهم خودم را نشان دهم و خیلی چیزها را نشان دهم که من هنوز همان پیام صادقیان 2 سال قبل هستم.

وی افزود: وقتی یک بازیکن یک کار اشتباهی انجام می دهد، بعد از آن هم هر کاری کند، همه آنرا به چشم بد نگاه می کنند و برایت حاشیه درست می شود. این تا جایی پیش می رود که به مرز نابوی می رسی اما من انگیزه زیادی دارم تا اجازه ندهم این اتفاقات برایم رخ دهد.
مهاجم فصل گذشته پرسپولیس درباره جدایی اش از این تیم عنوان کرد: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من جای دارند و از هیچ کس هم دلخور نیستم. من همواره دوست دارم موفقیت پرسپولیس را ببینم و الان هم که از این تیم دور هستم، این احساس را خواهم داشت.
صادقیان در خصوص شایعاتی که درباره تیم فصل آینده او مطرح می شود، تصریح کرد: نمی دانم این شایعات از کجا مطرح می شود. من تا 2 روز دیگر تکلیفم با تیمهای اروپایی مشخص می شود و احتمالا تا آخر همین هفته برای نهایی کردن این قرارداد به اروپا بروم.
وی درباره پیشنهاد نفت خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهادات من در داخل کشور از نفت تهران است اما با وجود احترامی که برای منصوریان و نفتی ها قائلم اولویت بازی خارج از ایران است و می خواهم به اروپا بروم تا به دور از حاشیه پیشرفت کنم. امسال شرایطم طوری است که از ته قلبم دوست دارم از ایران خارج شوم و باید دید که چه اتفاقی رخ می دهد اما قول می دهم که تا 2 روز دیگر همه چیز مشخص شود.