مهرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه بابل که برای برگزاری جلسه ای درباره مسائل کاری و موضوعات این تیم راهی فدراسیون فوتبال شده بود تا با علیرضا اسدی دبیر فدراسیون گفت‌و‌گو کند، دست خالی بازگشت .
 
ظاهراً اسدی در فدراسیون حضور نداشته است تا با ماجدی دیدار کند و این موضوع باعث شد سرپرست خونه به خونه، بدون گرفتن نتیجه فدراسیون فوتبال را ترک کند .
 
ماجدی درحالی که فدراسیون فوتبال را ترک می‌کرد در گفت‌وگو با ما  و درباره وضعیت تیم خونه به خونه بابل اظهار کرد: لیگ یک رقابت سنگینی است که در آن 38 بازی برگزار  می شود و برگزاری آن در این فصل بسیار پر فشار و فرسایشی بود . 
 
وی ادامه داد: با توجه به فاصله زیاد شهر ها از یکدیگر و حدود بودجه باشگاه‌ها مسائل خاصی پیش آمد که برخی خوب وبرخی بد بوذند ، به هر حال این مسابقات هفته های پایانی خود را سپری می کند و امیدواریم در پایان حق به حق دار برسد . 
 
ماجدی در باره حواشی لیگ یک در هفته های پایانی گفت : اگر ما از همان ابتدا فشاری را که روی داوری، قرار دادها و سایر مسائل است، شفاف سازی کنیم در هفته های پایانی شاهد این مسائل نخواهیم بود .
 
وی افزود : متاسفانه فاصله بازی ها در لیگ 1 بسیار زیاد است  امیدورام در فصل آینده با 18 تیم شدن مسابقات شاهد کیفیت بهتری باشیم البته امیدوارم در آینده بازی های لیگ 1 هم مانند لیگ برتر 16 تیمی شود . 
 
سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه بابل درباره هزینه‌های  این تیم گفت : حسن زاده زحمت زیادی برای ما کشیده است و هیچ چیزی برای این تیم کم نگذاشته اما متاسفانه ما با مشکلات فنی روبه رو شدیم و چالش هایی سر راهمان پیش آمد تا نتوانیم آن گونه که باید و شاید عمل کنیم . 
 
وی اضافه کرد: به نظرم برخی مسائل به درستی روشن نیست . مثلا اینکه مربی کنار برود و 48 ساعت بعد در تیم دیگری حضور داشته باشد کمی عجیب است. به نظرم اکبر میثاقیان اشتباه کرد و باعث شد سرنوشت 2 تیم عوض شود . 
 
ماجدی در خصوص میثاقیان توضیح داد: او با سابقه ای که دارد از جمله مربیانی است که در شرایظ سخت می‌تواند بهتر نتیجه بگیرد اما وی نخواست تا در خونه به خونه بماند و باعث شد سرنوشت خودش ، خونه به خونه و مس تغییر کند. 
 
وی در ادامه و در پاسخ به این سئوال که  امروزه مسائلی مانند استفاده ورزشکاران از مواد مخدر و مشروبات الکلی مطرح است چگونه می توان با این مسائل برخورد کرد ؟ گفت : ابتدا باید بگویم که ما باید ورزشکاران رابه دو صورت مورد بررسی قرار دهیم . نخست در زمانی که در تمرینات هستند و دوم در زندگی خصوصی‌شان . 
 
ماجدی افزود : همواره ما در زمانی که بازیکنان در اختیار تیم ها هستند شاهد این گونه مسائل نیستیم اما نمی توانیم به زندگی خصوصی‌شان دخالت کنیم . اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم باید برای ورزشکاران هم گشت ارشاد بگذاریم .
 
وی در خصوص صحبت های هاشمی نسب گفت: به نظرم صحبت های هاشمی نسب‌درباره وجود همین مسائل در ورزش دیر مطرح شده است . من تصور می کنم اگر این مسائل در زمان خود هاشمی‌نسب مطرح می‌شد بهتر بود  زیرا حالا فقط باعث ایجاد حاشیه می شود .
 
سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه در پایان و در  پاسخ به این سئوال که  ورزشکاران الگوی جوانانند و باید با آن ها چگونه برخورد شود که الگوی بدی نشوند ؟ اظهار کرد : بحث ما فرهنگی است ابتدا به نظرم ما باید به جامعه نگاه کنیم و ببینیم برخی صحبت‌ها شایسته مطرح شدن است یا خیر؟ معتقدم که اگر ما با مورد بدی روبه رو شدیم . اگر برخورد محکمی داشته باشم و به قول خودمان گوششان را بپیچانم دیگر شاهد این گونه مسائل نخواهیم بود .