به گزارش پارس به نقل از فارس، در حالی که پیش از این بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در گفت‌وگوهای متعدد اعلام کرده بود پولی برای هزینه کردن در بخش بانوان ندارد، اما بالاخره با پیگیری بانوان، وی موافقتش را برای تیمداری اعلام کرد و استقلال در دقیقه ۹۰ روز گذشته در مراسم قرعه‌کشی حاضر شد.

معصومه غلامی، سرپرست استقلال با اعلام این خبر گفت: ما چند جلسه با افشارزاده داشتیم و از او خواستیم شرایط بانوان را درک کند. البته خودش تمایل داشت که بانوان در لیگ شرکت کنند، اما به دلیل مشکلات مالی نمی‌خواست این کار صورت بگیرد.

وی ادامه داد: روز گذشته بالاخره افشارزاده موافقت کرد و من هم در مراسم قرعه‌کشی شرکت کردم. ما تلاش می‌کنیم امسال بهترین نتایج را کسب کنیم به همین دلیل قرار است با چند بازیکن خوب هم مذاکره کنیم. البته تعداد زیادی از بازیکنان فصل قبل‌مان را حفظ می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال از مذاکره کفاشیان با افشارزاده برای تیمداری در بخش بانوان خبر داد و گفت: رئیس فدراسیون و همچنین نایب‌رئیس بانوان با افشارزاده صحبت‌های زیادی را برای حمایت انجام دادند. بودجه امسال تیم ما نیز ۳۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

لیگ برتر فوتبال بانوان ۲۷ شهریور آغاز می‌شود.