محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: تشکر می‌کنم که این وقت در اختیار من قرار گرفت تا خدمت شما شرفیاب شوم. همچنین باید از زحمات شما تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: باید چند نکته را بگویم که در مرحله تکامل قرار بگیریم، جای تأسف دارد که از بین 13 فدراسیون، 44 سهمیه گرفته‌ایم اما جای فوتبال در المپیک خالی است. با این نیروهای فرهیخته‌ای که در فوتبال وجود دارند، نتوانسته‌ایم به این مهم دست پیدا کنیم. باید فوتبال در اوج قرار بگیرد، اما هم‌اکنون به هر دلیلی که هست در این جایگاه قرار نگرفته است.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: اگر فوتبال را بخواهیم با نتیجه مقایسه کنیم، باید بگوییم که نتوانسته نتیجه لازم را کسب کند. در مورد حضور در میادین آسیا هم موفق نبوده، حالا در جام جهانی حاضر شدیم که از نتایج گذشته تکرار شد و این جای خوشنودی دارد. اینکه رنکینگ ما یک چیز بگوید و حاصل کار چیز دیگری باشد باعث می‌شود دچار تناقض شویم و باید پاسخگو باشیم. البته من هم جزو شما هستم و مطالبه‌گر نیستم، اما مردم محقند و از ما مطالبه می‌کنند.

گودرزی یادآور شد: خوب نیست که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از نظر اقتصادی آویزان دولت باشند. 

وزیر ورزش تصریح کر: باید از شما اعضای محترم مجمع فدراسیون فوتبال تشکر کنم. شما مثل رزمنده‌گان در خط مقدم جبهه هستید که برای موفقیت تلاش می کنید. باید تعامل خوبی بین همه بر قرار باشد چرا که تعامل داشتن باعث موفقیت می شود.

در حالی که صحبت های وزیر ورزش ادامه داشت، اما پخش صحبت‌های او از ویدئو پروژکتور اتاق خبرنگاران قطع شد و بار دیگر شاهد بی‌نظمی در برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال بودیم.