شکست پرسپولیس آماده به نفت تهران علی منصوریان مهمترین اتفاق هفته بیست و هشتم لیگ برتر بود. جایی که باعث شد سرخپوشان تهرانی، صدر جدول را دو دستی تقدیم شاگردان پرویز مظلومی کنند.

اما ایا این اولین بار بود که مرد سر طلایی و خاص فوتبال ایران، توانست یقه بزرگان پایتخت را بگیرد یا خیر؟جواب قطعا منفی است. علی منصور دیشب برای نهمین بار در قامت سرمربی مقابل سرخابی ها قرار گرفت و به پنجمین پیروزی خود دست پیدا کرد. آماری خیره کننده از سرمربی تازه کار نفت.

منصوریان برای اولین بار در لیگ نهم مقابل پرسپولیس قرار گرفت و با نتیجه 2-1 در خانه باخت و با کارنامه ای ناایمد کننده فوتبال باشگاهی را برای چند سال کنار گذاشت اما. اما با قدرت برگشت. از لیگ چهاردهم. با نفت. قرار بود شعله ای در دل سرخابی ها بیندازد.

او در لیگ چهاردهم ابتدا مقابل پرسپولیس علی دایی 1-1 کرد و در دیدار برگشت با یک گل دیرهنگام، تیم حمید درخشان را 2-1 شکست داد. نوبت به استقلال امیر قلعه نویی رسید. جایی که منصوریان توانست به یک دبل رویایی دست پیدا کند. او ابتدا با نتیجه 2-0 در تختی و سپس 1-0 در آزادی، تیم سابق و محبوبش را شکست داد و این تیم را از قهرمانی دور کرد.

فصل جدید حریف منصوریان در استقلال پرویز مظلومی بود. ابتدا تیم آقای سوبله چوبله، با نتیجه 2-1 تیم منصوریان را از پیش رو برداشت اما علیرضا برای گرفتن انتقام فقط باید منتظر دیدار برگشت می ماند. تیم او با یک برد 1-0، استقلال را بعد از 17 هفته شکست داد.

همین دیروز بود که منصوریان موفق شد آمار خوبش را مقابل برانکو هم تکرار کند. او بعد از تساوی 1-1 در بازی رفت توانست در دیدار برکشت با نتیجه 2-0 پرسپولی را از پیش رو بردارد تا پروفسور حداقل در این فصل از شکست دادن او عاجز بماند.

بدین ترتیب آمار کلی منصوریان مقابل استقلال، از 4 بازی 3 برد و یک باخت بود و در برابر پرسپولیس هم از 5 بازی به 2برد، دو مساوی و یک باخت دست پیدا کرد.