محسن بنگر در حاشیه مراسم ختم مهرداد اولادی اظهار داشت: من پزشک نیستم و نمی توانم دلیل مرگ را بگویم. اما فقط تسلیت می گویم و تاسف می خورم که یک جوان دیگر از بین ما رفت.

وی درادامه افزود: با مهرداد هم تیمی نبودم اما در برهه ای از زمان با او در تیم ملی حضور داشتم. او بچه بسیار خوبی بود و باز هم بابت فوتش تسلیت می گویم.

مدافع پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: اول برای آبروی خودمان و هوادارانمان و سپس برای آن دو مرحوم عزیز تلاش می کنیم تا به مقام قهرمانی برسیم.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومیتش اذعان داشت: مطمئنا به بازی با نفت نمی رسم اما انشاالله تلاش می کنم تا در بازی برابر گسترش فولاد به میدان بروم.

مدافع پرسپولیس درباره صحبت های منصوریان و علی دایی در رسانه ها گفت: آنها بزرگترهای فوتبال هستند و من در حدی نیستم که بخواهم اظهارنظر کنم. اجازه بدهید بزرگترها در این باره صحبت کنند و کری بخوانند. ما اگر از این کارها بکنیم در اینستاگرام با مشکل مواجه می شویم.

وی درباره شایعه مشکل داشتنش با شیث رضایی افزود: فوت مهرداد اولادی چه ربطی به شیث رضایی دارد. من هیچ مشکلی با او ندارم. ما در کنار هم نشسته بودیم. به هم تسلیت گفتیم و او برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد. او همشهری من است. برای چه باید با او مشکل داشته باشم.