سپاهانی ها پس از ناکامی در لیگ برتر، با شکست سنگینی که در بازی برابر الاتحاد پذیرفتند کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا تمام شده می بینند و شاید بتوان مسئولان این تیم باید فکری اساسی به حال این تیم کنند، سپاهانی که روزگاری خود را در جام باشگاه های جهان می دید این روزها به راحتی از حریف عربستانی خود چهار گل دریافت می کند.

 

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ، ساعت 20:30  ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه 

داور: کیم جونگ هیوک (کره جنوبی)     کمک‌ها : یون کواک یئول و کیم یونگ ها (کره جنوبی)

 

سپاهان ایران:

 

رحمان احمدی، عبداله کرمی، لئوناردو پادووانی(46 علی احمدی)، حبیب گردانی، محمد روشندل، فرزیل موسایف، علی کریمی، حسین فاضلی(منوچهری 67)، میلاد سرلک(58 حسین پاپی)، محمدرضا خلعتبری و لوسیانو پریرا

سرمربی: ایگور استیماچ

 

الاتحاد عربستان:

 

هانی الناهید، بسیم المنتشری، ماجد الخیبری، فیصل الخارا، عبدالرحمن الریو، اواد خریس، جمال باجندوه، مختار فلاته(80 جلمون رواس)، فهد الموالد، سعد الشلالی(سولی مونتاری 73) و عبدالرحمن الغمدی

سرمربی: ویکتور پیتورکا

 

اخطار

 

پریرا (16)، پادووانی(38) - حبیب گردانی (1+45)  از سپاهان 

 

باجندوه(42) - خریس(77)  از الاتحاد

 

شرح گل ها:  

 

الاتحاد عربستان 1 سپاهان ایران 0 (دقیقه 2+45، الغمدی) : مشکل سپاهانی ها در قلب دفاع کار دست آنها داد و مدافع این تیم مجبور شد تا با خطا بازیکن الاتحاد را از کار بیندازد و الغمدی پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و به زیبایی این توپ را از بالای دیوار دفاعی سپاهانی ها به کنج دروازه احمدی بچسباند تا این تیم با یک گل پیش بیفتد.

الاتحاد عربستان 2 سپاهان ایران 0 (دقیقه 84، فهد الموالد) : رواس تازه به میدان آمده توانست از جناح راست سپاهانی ها فرار کند و به راحتی سانتر خود را به سوی دروازه سپاهانی ها بفرستد و الموالد نیز به راحتی از حفره میان مدافعان سپاهان نهایت استفاده را بکند و در نیم قدمی عبداله کرمی با ضربه سر دروازه سپاهانی ها را باز کند.

الاتحاد عربستان 3 سپاهان ایران 0 (دقیقه 87، الغمدی) : عبدالرحمن الغمدی توانست خود را در این بازی دو گله کند، او از پاس مونتاری در قلب دفاع سپاهانی ها استفاده کرد و به راحتی سپاهانی ها را جاگداشت و پس از دریبل رحمان احمدی توانست دروازه این تیم را برای بار سوم باز کند.

الاتحاد عربستان 4 سپاهان ایران 0 (دقیقه 90، جلمون رواس) : بازیکن تازه به میدان آمده الاتحادی ها پس از ارسال یک پاس گل، این بار تیر خلاص را به سپاهانی ها زد و توانست با فراری به موقع از بین مدافعان این تیم بگذرد و برای بار چهارم دروازه این تیم را باز کند.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 3 – حرکت عربستانی ها از بین مدافعان سپاهان باعث حضور آنها در محوطه جریمه سپاهان شد اما پاس فهد الموالد به الغمدی نرسید و این موقعیت خطرناک از روی دروازه سپاهان دور شد.

دقیقه 10 – یک حمله خطرناک دیگر از الاتحاد روی دروازه سپاهان و بازهم از قلب دفاع سپاهان، این بار رحمان احمدی موفق شد با دبل سیو خود این موقعیت را از دروازه خود دور کند، الغمدی و فلاته موفق نشدند دروازه سپاهان را باز کنند.

دقیقه 30 – تنها حمله سپاهانی ها در این نیمه با خودخواهی پریرا که در آفساید بود از بین رفت، در حالی که اگر شیمبا این توپ را رها می کرد فاضلی می توانست خطرساز شود.

دقیقه 32 – حمله سریع یاران الاتحاد با پاس الخیبری ادامه یافت اما واکنش رحمان احمدی مانع از گل شدن این توپ شد.

دقیقه 33 – ارسال بلند عربستانی ها که توسط فلاته انجام شد توسط احمدی از روی دروازه سپاهان دور کرد.

دقیقه 35 – ارسال پریرا از جناح چپ هجومی سپاهانی ها به صورت کات دار و خطرناک از کنار دروازه الاتحاد به بیرون رفت.

دقیقه 1+45 – الاتحادی ها موفق شدند بازهم از بین دومدافع مرکزی سپاهانی ها عبور کند و در حالی که چیزی نمانده بود با رحمان احمدی تک به تک شوند حبیب گردانی با خطا روی بازیکن حریف یک کارت زرد را به جان خرید و این موقعیت را از الاتحادی ها گرفت.

دقیقه 50 – حمله سریع عربستانی ها بازهم دروازه سپاهان را به سختی تهدید کرد و پس از دفع ناقص رحمان احمدی توپ به الغمدی رسید و ناهماهنگی مدافعان سپاهان و در راس آنها عبداله کرمی کار را برای سپاهانی ها سخت کرد اما به هر ترتیبی که بود این توپ از جلوی دروازه اصفهانی ها دور شد.

دقیقه 60 – اوت بلند سپاهانی طی یک رفت و برگشت به پریرا رسید و او نیز با یک ضربه آکروباتیک دروازه حریف را تهدید کرد اما این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 61 – حرکت سپاهانی ها و دریبل های خلعتبری پشت محوطه الاتحادی ها به جایی نرسید و مدافعان حریف توپ را دور کردند. 

دقیقه 63 – الموالد به راحتی با حرکتی مورب از بین مدافعان سپاهان عبور کرد و بدون دردسر ضربه خود را به سمت دروازه احمدی زد که با خوش شانسی سپاهانی ها این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 64 – سانتر سپاهانی ها و به دنبال آن ضربه سر خلعتبری در موقعیتی ایده آل به پریرا رسید اما این بازیکن بازهم این موقعیت را از دست داد، گویا پریرا خیال استفاده از موقعیت هایش را در این بازی ندارد.

دقیقه 78 – بازهم لوسیانو پریرا صاحب توپ شد و نتوانست از فرصت خود استفاده کند، ضربه خطرناک او با فاصله کمی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه 81 – اشتباه محرز عبداله کرمی باعث شد تا دو بازیکن با رحمان احمدی روبرو شوند و او را جا بگذارند و به دروازه خالی برسند اما علی احمدی از راه رسید به صورت فوق العاده ای توانست توپ را دور کند و یک گل را برای تیمش بخرد.