در ایستگاه سوم لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان از ساعت 16:30 امروز (سه شنبه) میزبان لکوموتیو ازبکستان است. شاگردان ایگور استیماچ بعد از ثبت یک پیروزی و یک شکست برابر النصر امارات به این می‌اندیشند تا در هفته سوم رقابت‌ها جایگاه خود در صدر جدول گروه A را مستحکم نمایند.

در حال حاضر سپاهان 3 امتیازی در کنار النصر امارات است که 3 امتیاز دارد و البته تفاضلی برابر با نصف‌جهانی‌ها.

* اول گل ریواس پرپر شد بعد گل مونتاری

حریف امروز سپاهان در فولادشهر، هر دو بازی نخست خود مقابل الاتحاد را با تساوی یک – یک به پایان برده است.

لکوموتیو در تاشکند مغلوب گل دقیقه 34 ریواس برزیلی شده بود که با گل دقیقه89 میرزایف آب رفته را به جوی بازگرداند تا از قبول یک شکست خانگی در ایستگاه نخست لیگ قهرمانان رهایی یابد. ازبک‌ها در بازی دوم برابر الاتحاد هم ابتدا مغلوب ضربه دقیقه 14 سولی مونتاری غنایی و سرشناس شدند اما بعد با گل دقیقه 80 عبدالخلیف از روی نقطه پنالتی برای دومین بار از شکست فرار کردند.

به این ترتیب حاصل 2 تساوی در 2 دیدار نخست لیگ قهرمانان حضور مشترک لکوموتیو تاشکند و الاتحاد عربستان با 2 امتیاز و تفاضل گل صفر پایین‌تر از سپاهان و النصر بود.

* هت‌تریک مهمانی

لکوموتیو در 2 بازی ابتدایی فصل جاری لیگ برتر ازبکستان مهمان بوده است. شاگردان آندری گنادیوویچ 48 ساله اول در خانه نوبهار این تیم را 3 بر 2 شکست دادند و بعد در هفته دوم به آندیجان رفتند تا تیم این شهر را 3 بر یک مغلوب کنند. آنها امروز هم مهمان سپاهان هستند و امیدوارند تا مثل 2 بازی یادشده دست خالی به تاشکند بازنگردند. هرچند که حساب نماینده فوتبال ایران از نوبهار و آندیجان جداست.

* گلری که قرار بود پرسپولیسی شود

باتجربه‌ترین چهره لکوموتیو ایگناتی نستروف است. گلری ملی‌پوش و با سابقه که تجربه تقابل با ایرانی‌ها را دارد. ایگناتی که سال 2013 با بنیادکار برابر تیم‌های ایرانی قرار می‌گرفت از آن پس به لکوموتیو پیوست تا امروز در نقش جهان یک تقابل ازبک – ایرانی دیگر را پشت‌سر بگذارد.

ایگناتی که حتی صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در تهران و پیوستنش به پرسپولیس – در نیم‌فصل جاری لیگ برتر- مطرح بود، 3 مرتبه در سال‌های 2010، 2011 و 2013 قهرمان لیگ برتر ازبکستان شده است. ایگناتی در هر دو دیدار نخست لیگ قهرمانان 90 دقیقه برابر الاتحاد به میدان رفت تا در هر دیدار یک گل دریافت کند.

* سردار آماده ازبک‌ها

آماده‌ترین بازیکن امروز لکوموتیو سردار میرزایف است. هافبک- مهاجمی 24 ساله که در 2 بازی این فصل لیگ ازبک‌ها طی 176 دقیقه 3 گل به ثمر رسانده است.

سردار در 2 بازی برابر الاتحاد هم 180 دقیقه حضور داشت و یکی از گل‌های لکوموتیو را به ثمر رساند. قابل توجه اینکه میرزایف فصل قبل فقط یک گل در لیگ قهرمانان آسیا زده بود و البته به الهلال عربستان.