محمد قدیربحری در رابطه با فوت ناگهانی مهرداد اولادی مهاجم این تیم گفت: مرگ مهرداد باور کردنی نیست، امروز در تمرین ملوان هر کدام از بچه ها گوشه ای نشسته بودند و فقط گریه می کردند، چهره شهر انزلی غمگین شده است و مردم اندوهگین هستند.

وی در رابطه با آخرین وضعیت اولادی در ملوان گفت: اولادی این اواخر چند مرحله دچار مصدومیت شده بود و چند بار برای معالجه به تهران رفته بود در بازی با فولاد می خواستیم از او استفاده کنیم و حدود دقیقه 55 آقای احمد زاده به من گفت به مهرداد بگو آماده ورود به زمین شود، وقتی از مهرداد خواستم وارد زمین شود گفت نمی توانم بازی کنم و شرایط خوبی ندارم بعد از بازی آقای احمدزاده مهرداد و پژمان نوری را برای معالجه به تهران نزد دکتر نوروزی فرستاد تا مصدومیتشان بر طرف شود، قرار بود مهرداد امروز به انزلی برگردد که متاسفانه خبر درگذشت او همه مه را شوک زده کرد.

وی با اشاره به بازی حساس این تیم با سایپا افزود: با توجه به مراسم ترحیم آن مرحوم ما برای این دیدار زمانی نداریم و تقاضا کردیم بازی ما روز یکشنبه برگزار شود.

وی در پایان افزود: ملوان خانه مهرداد بود، در این باشگاه همیشه به روی او باز بود، مردم انزلی ارتباط خیلی خوبی با او داشتند و همیشه در شرایط سخت او را پذیرفتند او نیز خاطرات خوبی در انزلی برای مردم رقم زد و فکر می کنم همیشه در یاد مردم خواهد ماند.