محمد احمدزاده در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی پایاپایی را در نیمه اول انجام دادیم و در این بازی پایاپای تیم فولاد یک فرصت گلزنی به‌دست آورد که آن فرصت تبدیل به گل شد و ما بازی‌ای که در همان نیمه‌ اول نباید از دست می‌دادیم متأسفانه روی یک غفلت از دست دادیم.

 

وی ادامه داد: در نیمه‌ دوم کاملاً در زمین حریف بودیم و فولاد نیز تمام تفکرات خود را روی ضدحملات گذاشته بود و در شرایط دفاع بسته خودش را قرار داده بود و با آن تفکر ضدحمله‌ای که داشت نزدیک بود که حتی گل دوم را نیز در نیمه‌ دوم به ما بزند ولی مطمئنم که تلاش بچه‌های ما در نیمه‌ دوم و مالکیت توپی که از آن خود داشتم می‌توانست نتیجه را طور دیگری رقم بزند.

 

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی افزود: فکر می‌کنم در این بازی به حقمان که حداقل گرفتن یک امتیاز بود نرسیدیم و انتظار بیش از این‌ها را داشتم و انتظار از دست دادن نتیجه را نیز نداشتم.

 

احمدزاده خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر دو امتیاز از تیم رقیبمان جلوتریم و امیدواریمان طبیعتاً خیلی بیشتر است و دو امتیاز بالاتر از چهار بازی آینده علاوه بر تفاضل گل برتری که نسبت به حریفمان داریم چیز کمی نیست و چه دلیلی دارد نگران باشیم؟

 

وی اضافه کرد: ما پیش از این سه امتیاز جلو بودیم و در حال حاضر دو امتیاز جلو هستیم و این‌ها چیزی است که در فوتبال پیش می‌آید. درست است که باید نگران باشیم ولی نباید بترسیم.

 

احمدزاده در پاسخ به پرسشی در خصوص سهیل رحمانی، پیش از آنکه سوال خبرنگار به پایان برسد، اظهار کرد: اشتباه کردم سهیل رحمانی را در بازی گذاشتم.