در حالی که استقلالی‌ها در حال رفتن به سمت زمین شماره دو آزادی بودند تا تمرین امروز (یکشنبه) خود را برگزار کنند با تجمع اعتراض‌آمیز حدود 50 نفر از هواداران و لیدرهای استقلال روبه‌رو شدند.

شماری از لیدرها به خودروی فرزاد مجیدی حمله کرده و کم مانده بود با سرپرست موقت استقلال درگیر شوند که مجیدی ترجیح داد از آن محل خارج شده و به سمت زمین تمرین برود. لیدرها به مجیدی اعتراض کردند که چرا تمرین باید پشت درهای بسته برگزار شود.

همچنین زمانی که پرویز مظلومی قصد ورود به مجموعه آزادی را داشت، لیدرها به او اعتراض کردند که مظلومی پس از اینکه آنها را دعوت به آرامش کرد، از لیدرها خواست که به محل تمرین بیایند. یکی از لیدرها که خیلی عصبانی بود به مظلومی گفت: چرا بزرگتر تیم باید فرزاد مجیدی باشد؟ چرا تمرین پشت درهای بسته برگزار می‌شود؟

اعتراض لیدرها و هواداران تنها به اینجا ختم نشد و هر بازیکنی که قصد رفتن به سمت زمین را داشت با اعتراض آنها مواجه می‌شد. لیدرها با دیدن هر بازیکنی به آنها اعتراض کرده و با صدای بلند گفتند: آبروی ما را بردید؟ چرا در دربی بد بازی کردید؟ چرا تاریخ استقلال را خراب کردید؟

مهدی رحمتی و آرش برهانی تنها بازیکنانی بودند که از خودروهای خود پیاده شده تا با معترضان صحبت کنند. رحمتی و برهانی به لیدرها و هواداران گفتند: شرایط شما را درک می‌کنیم و ما هم از این شکست ناراحتیم اما هر حرف و اعتراضی دارید، به ما بگویید.