تیم فوتبال پاریسن ژرمن در هفته 34 لوشامپیونه فرانسه توانست با نتیجه شش بر یک مهمانش تیم کان را شکست داد. 

پاریسن ژرمن از همان بازی میهمان خود را به شدت تحت فشار قرار داده بود. آن ها خیلی زود، روی یک حرکت از دی ماریا و پاس او، توسط زلاتان ابراهیموویچ، در دقیقه 12، به گل نخست رسیدند. 

در انتهای نیمه دوم و در دقیقه اول وقت های اضافه، این بار زلاتان در نقش سازنده وارد شد و روی پاس وی، بلیز متوئیدی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. 

در نیمه دوم، آن ها سریعا به دو گل دست یافتند. ابتدا در دقیقه 49، روی پاس متوئیدی، ادینسون کاوانی توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند و تنها سه دقیقه بعد، این دی ماریا بود که این بار روی پاس زلاتان ابراهیموویچ، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. 

پی اس جی باز هم فشار آورد و دوباره در دقیقه 56، زلاتان توانست دومین گل خود را در این بازی به ثمر برساند. پاس این گل را لایوین کورزاوا ارسال نمود. 

در ادامه، بازی آرام تر دنبال می شد اما در دقیقه 76، ادینسون کاوانی نیز نام خود را به لیست پاس گل دهندگان این بازی اضافه کرد و روی پاس وی، مکسول توانست گل ششم تیمش را به ثمر برساند. 

پی اس جی در ادامه بازی را آرام تر کرده و کنترل نمود تا با بدست آوردن 86 امتیاز در این فصل، فاصله 30 امتیازی خود را با لیون حفظ کند.