به گزارش پارس به نقل از تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ بعید می داند تیمش در هفته های باقی مانده تا پایان فصل جاری لوشامپیونه دچار لغزش شده و شانس قهرمانی را از دست بدهد، ضمن اینکه تیمش پتانسیل زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. ایبرا که تیمش به لطف پیروزی ۲ بر صفر یک شنبه شب برابر مارسی اکنون حاشیه امنیت ۸ امتیازی در صدر جدل رده بندی لوشامپیونه دارد، در گفت وگو با سایت رسمی لیگ دسته اول فوتبال فرانسه اظهار داشت: سرنوشت ما دست خودمان است. همه چیز به خودمان بستگی دارد و فقط باید همین روند را ادامه دهیم و ماموریت خود را به پایان برسانیم. اگر به هوای قطعی شدن قهرمانی مان در هفته های باقی مانده از تلاش های خود بکاهیم و با صددرصد توان خود بازی نکنیم به کسی جز خودمان ضربه نزده ایم، هرچند من بعید می دانم که تیم دیگری در این فصل بتواند سد راه مان شود. این فقط پاری سن ژرمن است که در کورس قهرمانی قرار دارد.

ابراهیموویچ که این فصل در تمامی رقابت ها ۳۷ گل به ثمر رسانده است، در ادامه ابراز امیدواری کرد تیمش علاوه بر لیگ دسته اول فرانسه، لیگ قهرمانان اروپا را هم فتح کند. یاران ایبرا ۲ هفته پیش با کسب پیروزی ۴ بر صفر در خانه بایرلورکوزن گام بلندی برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی برداشت.

مهاجم تیم ملی سوئد به بازگشت ادینسون کاوانی، هم تیمی اروگوئه ای خود به خط حمله پاری سن ژرمن و تاثیر آن بر عملکرد تیم اشاره و عنوان کرد: عملکرد کاوانی در آن بازی واقعاً خوب بود و یک گل فوق العاده را با ضربه سر به ثمر رساند. حضور او در تیم تاثیر بسزایی دارد. در ماه های آینده، ما بازی های بسیار مهمی داریم و همه بازیکنان مان را باید در اختیار داشته باشیم. در لیگ شانس مان برای قهرمانی بسیار زیاد است. در لیگ قهرمانان اروپا هم نتیجه فوق العاده ای در بازی رفت (مرحله یک هشتم نهایی) کسب کردیم و شانس زیادی برای صعود داریم، هرچند مشخص نیست در مرحله یک چهارم نهایی چه چیزی در انتظارمان است.