محمدرضا کشوری‌فرد در این خصوص اظهار کرد: شخصا با علی دایی برای حضور وی در راس کادر فنی تیم فوتبال صبای قم به منظور بستن یک تیم قوی در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صحبت کرده‌ام و امیدوارم که وی را در قم حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ما برای اینکه صبا در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر حضوری موفق و منسجم داشته باشد باید از الان برنامه‌ریزی دقیق و اصولی داشته باشیم و در این زمینه ابتدا باید تکلیف کادر فنی تیم را مشخص کنیم و بعد به فکر سایر اقدامات باشیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم بیان کرد: دایی مربی بسیار بزرگی است و امسال نیز مردانگی کرد که تیم را در شرایطی سخت و در فاصله‌ای بسیار اندک تا آغاز پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هدایت کرد و با وی خوب نتیجه گرفته‌ایم.

وی ابراز کرد: دایی مربی با تجربه‌ای است و امسال حضور وی در راس کادر فنی تیم صبای قم موجب شد تا صبا بسیاری از مشکلات خود را حل کند و با انسجام در لیگ برتر به مصاف حریفان برود، شما دیدید که در نیم‌فصل نخست جزو مدعیان بودیم و اگر بدشانسی نمی‌آوردیم حتما شانس قهرمانی هم داشتیم.

کشوری‌فرد بیان کرد: ما هنوز هم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را داریم به خصوص اینکه تیم ما بعد از بازی بسیار خوبی که در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر سایپا تهران انجام داد، روحیه و انگیزه بالایی گرفته و بازیکنان و مربیان مصمم به تداوم این نتیجه هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما در پنج هفته باقی مانده از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر با سه تیم بالای جدول بازی مستقیم داریم، تراکتورسازی تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران تیم‌هایی هستند که در هفته‌های 26، 27 و سی‌ام لیگ برتر با آنها بازی می‌کنیم و برتری برابر این سه تیم، ما را در موقعیت بسیار خوبی قرار می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم راجع به اینکه صبا در هشت هفته متوالی از شروع دور برگشت نتوانست حریفان خود را ببرد اما در دیدار با سایپا بازگشت موفقی داشت، تصریح کرد: کاری که ما در این مقطع می‌توانستیم انجام بدهیم، حمایت کامل از کادر فنی بود و خوشبختانه علی دایی نیز با درایت تیم را به شرایط خوب خود بازگرداند.

وی یادآور شد: مشتاق به تداوم همکاری علی دایی با تیم فوتبال صبای قم و حفظ وی هستیم تا دایی نیز با فراغ بال از هم اکنون به فکر تشکیل یک تیم منسجم باشد و یک‌بار دیگر صبا را به یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تبدیل کنیم.

کشوری‌فرد در پایان از تماشاگران و علاقمندان به فوتبال در قم خواستار حمایت کامل از تیم صبا در دیدارهای خانگی آتی صبا در لیگ پانزدهم شد و اظهار کرد: ما با تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان خراسان و استقلال تهران دو بازی خانگی داریم و امیدوارم با نتایج خوبی که تیم در سه بازی بیرون از خانه و این دو دیدار می‌گیرد، به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز دست پیدا کند.