دیدار تیم های گسترش و ذوب آهن به دومین دیدار پرگل لیگ امسال بدل گشت.حاشیه های این مسابقه که  7 گل داشت به شرح زیر می باشد:

* از سوی مسوولین برگزاری مسابقه تعداد تماشاگران 1138 اعلام شد که این عدد یکی از بیشترین تعداد تماشاگر در بازی های گسترش محسوب می شود.

* دو نفر از کاندیداهای شهر تبریز که برای مرحله دوم انتخابات تبریز کاندید شده اند، بازی را از نزدیک دیدند.

*فراز کمالوند در دقیقه 18 از کنار زمین اخراج شد. دلیل اخراج وی، اعتراض به داور پس از خطای شدید بازیکنان ذوب آهن بود که با هیچ جریمه ای از سوی داور رو به رو نشد. کمالوند در اعتراض به داوری به فریدون اصفهانیان گفت: اگر استقلال  و پرسپولیس بودند هم این گونه قضاوت می کردید. الان داور را یک جلسه محروم می کنید و بعد همه چیز از نو آغاز می شود و داوران هم کارشان را از نو ادامه می دهند.

* پس از اخراج کمالوند، او به جلوی جایگاه خبرنگاران آمد و بهمن خداکرم در کنار خط، راهنمایی های لازم را به بازیکنان گسترش ارائه داد.

* با توجه به نزدیکی کمالوند به نیمکت ذخیره های تیمش و رفتن مکرر وی به فنس کنار زمین، عباس آقایی و داود فعال دو کمک دیگر کمالوند، مرتبا به نزد کمالوند آمده و توصیه های لازم را از وی می گیرند. آن ها برای صحبت با کمالوند، بازیکنان را نرمش می دهند و هر از چند گاهی نزدیک کمالوند شده و مخفیانه از وی راهنمایی می گیرند.

*در دقیقه 76 بازی تماشاگران به شدت علیه داور شعار دادند.این اعتراضات به دلیل خطایی بود که داور روی ابراهیمی نگرفت.

*دو بازیکن ذوب آهن در قسمت جنوبی استادیوم و کنار نیمکت تیم خود مشغول گرم کردن بودند که صحبت آن ها با کمک داور سبب شد تا احمد کامدار با کارت زرد مواجه شود.