به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی نگاهی به اعلام اسامی اعضای هیأت‌مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس نیندازید! این دو تیم کاملاً بلاتکلیفند و به قول امروزهای خودشان نمی‌دانند با خودشان چند – چند هستند. بلاتکلیفی استقلال در حد لالیگاست و پرسپولیس در حد بوندس‌لیگا. 
استقلال نه مدير‌عاملش مشخص است و نه سرمربي‌اش! هر دم از اين باغ بري مي‌رسد. بعد از انتخاب اعضاي هيأت‌مديره فقط مصاحبه از اين‌ها ديديم و جالب اينكه هر يك‌ ساز جداگانه‌اي مي‌زنند، دريغ از يك دور هم نشستن و زدن يك حرف مشترك. پرسپوليس سرمربي دارد اما آن‌طور كه از شواهد پيداست برخي برانكو را نمي‌خواهند. 
البته تيم‌هاي بلاتكليف فقط به استقلال و پرسپوليس ختم نمي‌شود. خيلي از تيم‌ها چنين شرايطي دارند، حتي تيم‌هاي مدعي. با اين شرايط چرا سپاهان و ذوب‌آهن نبايد قهرمان شوند؟ سپاهاني‌ها مي‌توانند كماكان اين شعار را زمزمه كنند.

سرمربي سپاهان مشخص است. ليست ورودي و خروجي هم مشخص شده و تيم تلاش خود را براي جذب بازيكنان مورد نظرش آغاز كرده، حتي ساعت اولين جلسه تمرين هم مشخص شده. ذوب‌آهن هم همين‌طور. اين تيم حتي روزهاي اردويش در تركيه و همچنين حريفاني كه قرار است با آنها بازي كند را مشخص كرده، روز به روز و ساعت به ساعت. با اين برنامه‌ريزي و سرمايه‌گذاري و تلاشي كه آنها در مسير صعود دارند قهرماني‌شان محتمل خواهد بود و البته كه بي‌برنامه بودن ديگر تيم‌ها هم نقش عمده‌اي در قهرماني سپاهان و ذوب‌آهن دارد.

25 اردبيهشت ليگ ‌برتر تعطيل شده! امروز 28 خرداد است. بيش از يك ماه سپري شده اما نه تيم ملوان مالك خود را مي‌شناسد و نه صباي قم! مي‌دانيد فولاد نوين به چه تيمي فروخته شده؟ راستي چه كسي سرمربي استقلال خوزستان شده؟ از اين دست سؤالات بخواهيد الی ماشاءا... مي‌توانيد طرح كنيد. تصميم‌گيرندگان در فوتبال دولتي ما فني نيستند چون اگر فني بودند مثل سپاهان و ذوب‌آهن برنامه‌ريزي مي‌كردند.