حمیده عباسعلی کاراته کا کشورمان، در چهارمین مرحله لیگ جهانی که به میزبانی هلند در شهر رتردام برگزار شد موفق به کسب مدال نقره لیگ جهانی شد و رنکینگ این بانوی مدال آور کشورمان در لیگ جهانی به رتبه سوم رسید .
 
ملی پوش کشورمان که هم اکنون در کشور هلند به سر می برد در گفتگو با خبرنگار ما ، بیان داشت : خدا را شکر می کنم که شروع سال 95 با مدال بود امیدوارم این روند ادامه دار باشد و  پایانش هم با یک مدال خوش رنگ باشد .
 
وی در خصوص سطح فنی مسابقات گفت  : سطح مسابقات  بسیار خوب بود و به دلیل اینکه 3 ماه دیگه مسابقات قهرمانی اروپا است اکثر قهرمانان اروپایی در این لیگ جهانی شرکت کرده بودند و از طرفی چون نزدیک به مسابقات جهانی هستیم این مسابقات ، فرصت مناسبی است برای کاراته کاهای مدعی تا آمادگی شان را برای مسابقات جهانی حفظ کنند و سطح فنی شان را بالا ببرند .
 
بانوی مدال آور کاراته در خصوص برنامه ریزی خود بیان داشت : خودم را آماده می کنم که هرچه بیشتر در اینگونه مسابقات شرکت کنم تا به امید خدا  سطح فنی و آمادگی و عملکردم را برای مسابقات جهانی بالا ببرم .
 
عباسعلی تصریح کرد: از همه مهمتر اینکه من در این مسابقات به همراه مربی خودم حضور پیدا می کنم که این مسیله به نفع من است چون بعد از هر مسابقه برداشتی که از عملکردم به همراه مربی ام دارم و همچنین آنالیز حریفان تاثیر بسزایی در پیشرفتم دارد .
 
نایب قهرمان جهان یادآور شد : پس از مسابقات سمیناری برگزار شد که از من و سمانه خوشقدم و سعید احمدی استفاده برای تدریس در این استاژ  استفاده کردند و مدرسین این سمینار بودیم .
 
عباسعلی در پایان با آرزوی سالی پربرکت برای هموطنان گفت : برای همه هموطنانم سال خیلی خوبی آرزومندم و امیدوارم به تک تک آرزوهایشان برسند و ممنونم که همیشه حمایتم کردند