پس از یک ماه تمرین در هلند بانوان پاروزن رشته روئینگ به کشور بازگشتند تا تمرینات خود را در از 18 اسفند در دریاچه آزادی آغاز کنند. 
 
تست گیری تیم بانوان روئینگ در هلند انجام شد و مهسا جاور در ماده سنگین وزن با بهترین تایم انتخاب شد و رکسانا دهقان از میان پاروزنانی که برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه اعزام می‌شوند حذف شد. 
 
نازنین ملائی ملی پوش رشته روئینگ قایقرانی در این باره اظهار کرد: سطح اردوها در هلند بسیار بالا و فشار تمرینات در آنجا ارتقا پیدا کرده بود از 18 اسفند به مدت 10 روز تمرینات را با ریتم سرعتی پیگیری خواهیم کرد تا در پاروکشی 20 کیلومتر بتوانیم فشار را در حد بالا نگه داریم. 
 
وی افزود: 4 فروردین به مدت 20 روز در چین تمرین می‌کنیم سپس مستقیم برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه عازم کره خواهیم شد. 
 
ملائی در ادامه تصریح کرد: پس از تست گیری ارنج نهایی در چین مشخص می‌شود زیرا تمام ورزشکاران در یک سطح نیستند و استرس و عوامل دیگر بر عملکردشان تاثیر مطلوب یا نامطلوب می‌گذارد. 
 
ملی پوش روئینگ در ادامه تاکید کرد: در هلند با مربی بدنسازی فعالیت خوبی داشتیم و دوره‌هایی که در اروپا می‌بینند را به ما آموزش دادند. 
 
در ادامه مهسا جاور ملی پوش رشته روئینگ نیز در خصوص تمرینات هلند یادآور شد: تست اصلی در هلند گرفته شد و تا 70 درصد ارنج‌ها مشخص شد هم اکنون هرکسی در ارنج خودش تمرین می‌کند. 
 
وی افزود: نفر اول تست شدم و در ماده تک نفره سنگین وزن اول هستم تا برای اردوی چین سه نفر سبک وزن و من در ماده سنگین وزن اعزام خواهیم شد. 
 
جاور در خصوص اهدافش خاطر نشان کرد: یکی از اهدافی که دنبال می‌کنم کسب سهمیه المپیک با یک مدال خوش رنگ است و رقیبانی که در این مسابقات دارم از کشور اندونزی، کره و ویتنام و چین تایپه هستند و تمام تلاشم برای کسب بهترین نتیجه است.