رئیس فدراسیون کشتی روسیه در این باره گفت: به دلیل وجود ده ها مورد مثبت آزمایش دوپینگ در کشتی گیران روسی تیم کشتی روسیه نمی‌تواند به صورت کامل در المپیک ریو شرکت کند.


در همین رابطه "مامیاشویلی" گفته است ده ها تست مثبت دوپینگ در تیم مشخص شده است و در حال حاضر کشتی گیران ما از لحاظ روحی در وضعیت مناسبی به سر نمی برند. 

بر اساس این گزارش خبرگزاری روسیه ایتارتاس نیز در روز گذشته گزارش داد دو کشتی گیر روسی از داروی غیرمجاز ملدونیوم استفاده کرده اند.

خبرگزاری ایتارتاس در مصاحبه ای که در همین رابطه با "مامیاشویلی" داشته رئیس فدراسیون روسیه گفته است؛ در مورد شانس حضور کامل تیم در المپیک 2016 باید این را بگویم که حتی ممکن است هیچ یک از اعضای تیم نتوانند به ریو بروند اینگونه که خبرگزاری رویتر از مسکو گزارش داده وزیر ورزش روسیه گفته است برای استعفا از سمت خود آماده می‌شود.

برخی منابع خبری می‌گویند رئیس فدراسیون روسیه در جریان مسابقات گزینشی المپیک که در قزاقستان برگزار شد در میان تعجب همگان در محل مسابقات حاضر شده بوده است.

 این منابع عنوان می‌کنند با توجه به اعلام خبر مثبت بودن ده ها تست دوپینگ کشتی گیران روسی هیچ بعید نبوده است که "مامیاشویلی" برای رایزنی با لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی کشتی در قزاقستان حاضر شده بوده است.