جواد رحمتی‌پورگفت: بازی خوبی مقابل پالایش نفت در آبادان به نمایش گذاشتیم. ما در مقاطعی از میزبان پیش هم افتادیم و فاصله‌ای تا پیروزی نداشتیم اما اتفاقاتی افتاد و جریان بازی از دست ما خارج شد تا در اووتایم، پیروزی را با شکست عوض کنیم. 
 
وی درباره قضاوت دیدار دیروز پالایش نفت و شیمیدر توضیح داد: نسبت به چند صحنه در بازی دیروز ابهاماتی داریم.  اگر چند حادثه پیش نمی‌آمد و برخی توپ‌های هدر رفته ما وارد سبد می‌شد، بدون شک برنده دیدار دیروز شیمیدر بود. به هرحال با همه قدرت برای بازی پنجشنبه آماده‌ایم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آن‌ها و ما (کادر فنی و مسئولان شیمیدر) برای رسیدن به فینال هم‌قسم شده‌ایم. 
 
رحمتی‌پور ادامه داد: با این وضعیت تازه بازی مساوی شده است و ما هنوز شانس زیادی برای صعود به فینال داریم. امیدوارم تمام شروط یک بازی خوب و استاندارد مانند پخش تلویزیونی، داوری و نظارت عالی و کنترل دوپینگ برای دیدار پس‌فردا مهیا شود. به این ترتیب باید قدرت واقعی شیمیدر را در تهران ببینید. 
 
سرمربی تیم شیمیدر درباره نقش محوری کاپیتان این تیم در میدان گفت: خوشحالم که بازیکنی مانند اوشین ساهاکیان را در جمع بازیکنان دارم. او یک کاپیتان به تمام معناست و بهترین رهبر در میدان به حساب می‌آید و داشتن بازیکنی مانند او، آرزوی هر مربی‌ است. درباره وضعیت مصدومان تیم هم باید بگویم امرسون و سجاد مشایخی آسیب‌دیدگی مختصری دارند اما به بازی پنجشنبه می‌رسند. وضعیت محمد ترابی کمی فرق می‌کند. او پیش از این بازی مصدوم شده بود اما امیدواریم پس‌فردا با تمام قدرت به مصاف پالایش نفت آبادان برویم.