دیدار تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و شیمیدر تهران ساعت 16 امروز در سالن 17 شهریور آبادان آغاز شد. آبادانی‌ها که در مجموع 2 بر یک از شیمیدر عقب بودند، بازی را بهتر از تیم تهرانی آغاز کردند و موفق شدند در کوارتر نخست 23 بر 15 به برتری برسند. 
 
شاگردان جواد رحمتی‌پور اما در کوارتر دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و موفق شدند 15 بر 11 مقابل میزبان به برتری برسند تا در پایان نیمه نخست پالایش نفت آبادان 34 بر 30 برنده به رختکن برود. 
 
با آغاز نیمه دوم باز هم میزبان ابتکار عمل را به دست گرفت. شاگردان حماد سامری با بازی درخشان محمد جمشیدی و عبدالله اندویی عرصه را بر شیمیدر تنگ کردند و در پایان وقت سوم با برتری 24 بر 20 در مجموع 58 بر 50 از شیمیدر پیش افتادند. 
 
داستان کوارتر چهارم اما متفاوت بود. شیمیدر با میدان‌داری فرید اصلانی و بازی خوب علی اله‌وردی و اوشین ساهاکیان امتیازات متعددی از میزبان گرفت. در سوی مقابل تیر نفتی‌ها مدام به سنگ می‌خورد. با 5 خطایی شدن پوپویچ کار میزبان سخت‌تر شد. شاگردان رحمتی‌پور اما انگار همه توان خود را برای کوارتر چهارم گذاشته بودند. آن‌ها با نمایش خوب خود در دفاع و حمله جریان بازی را به دست گرفتند و با کسب 14 امتیاز پیاپی 64 بر 58 از میزبان خویش پیش افتادند. در ادامه آبادانی‌ها بازهم به بازی برگشتند تا با برتری 24 بر 16 شیمیدر در وقت چهارم این دیدار در نهایت 74 بر 74 شود و سرنوشت این بازی در اوورتایم مشخص شود. 
 
در اوورتایم نفت بازی بهتری به نمایش گذاشت و موفق شد در پایان 5 دقیقه وقت اضافه به برتری 90 بر 83 برسد و در مجموع با این تیم به تساوی 2 بر 2 برسد.