به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در ادامه هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان دیگر نماینده ایران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان الهلال عربستان بود که در پایان این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.

درابتدا سپاهان بود که با پاس خوب نویدکیا و ضربه دقیق الوین بولکو در دقیقه ۱۷ در موقعیتی تک به تک به گل رسید. الهلال که پیش از این هم روی دروازه سپاهان خطرناک ظاهر شده بود و یک بار دیرک دروازه رحمان احمدی را به صدا در آورده بود برای گل خورده تلاش کرد و در دقیقه ۲۹ روی یک ضربه کرنر به وسیله سگوندو کاستیو به گل تساوی رسید.

پنج دقیقه بیشتر طول نکشید که الهلال دوباره صاحب کرنر شد و این بار با اشتباه رحمان احمدی ارسال بازیکن الهلال مستقیما وارد دروازه شد و در عین ناباوری آبی پوشان الهلال در زمین سپاهان پیش بیفتند.

در ادامه این نیمه تلاش های سپاهان برای جبران گل خورده سودی نداشت و نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

اما در نیمه دوم زلاتکو کرانچار برای فرار از نخستین شکست خانگی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان عناصر هجومی خود را بیشتر کرد و روی یکی از حمله ها با حرکت انفرادی خوب و شوت تمام کننده زیبای مهدی شریفی در دقیقه ۷۳ به گل تساوی دست یافت.

پنج دقیقه بعد زردپوشان اصفهان این فرصت را داشتند تا گل پیروزی را به ثمر برسانند اما پس از آنکه داور به نشانه خطای هند مدافع الهلال نقطه پنالتی را نشان داد، هادی عقیلی توپ را به آسمان کوبید و این موقعیت عالی را از دست داد.

در لحظات پایانی بازی و در شرایطی که الهلال فکر می کرد یک امتیاز ارزشمند را از اصفهان گرفته، جواهیر سوکای روی یک ضدحمله در حالی که پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ بود روی یک شوت محکم و غافلگیرکننده گل سوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا سپاهان در لحظات پایانی به یک پیروزی شیرین برسد و نخستین برد خود را دشت کند.

سپاهان با این برد ۳ امتیازی شد و به رده دوم گروه D صعود کرد.

جدول رده بندی گروه D:

۱-السد قطر ۲ بازی ۶ امتیاز

۲- سپاهان ایران ۲ بازی ۳ امتیاز

۳- الاهلی امارات ۲ بازی یک امتیاز تفاضل صفر

۴-الهلال عربستان ۲ بازی یک امتیاز تفاضل ۱-