رویترز نوشت: کارلو آنچلوتی دو فصل هدایت رئال مادرید را برعهده داشت. او در فصل نخست عملکرد درخشانی از خود نشان داد تا جایی که توانست کهکشانی ها را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا رساند اما او در فصل دوم نتوانست انتظارات را برآورده کند و قهرمانی در هیچ جامی را بدست نیاورد.

این مربی ایتالیایی با وجود محبوبیت زیادی که در بین بازیکنان و هواداران رئال مادرید داشت از کار برکنار شد، چراکه برای رییس باشگاه رئال کسب جام از هر چیزی مهم‌تر است و به همین خاطر هم کارلتو برکنار شد تا جای خود را به رافائل بنیتس بدهد اما این مربی اسپانیایی بسیار بدتر از آنچلوتی ظاهر شد.

سرمربی ایتالیایی پیشین رئال مادرید از یک مشکل اساسی اما مشکوک در این تیم اسپانیایی سخن به میان آورد و اعلام کرد آسیب دیدگی های بازیکنان این تیم بیش از حد شده است. رئال از آغاز فصل تاکنون 12 آسیب دیدگی عضله ای داشته است و این آمار غیر عادی به شمار می آید. ستاره های این تیم بازی های زیادی را به خاطر آسیب دیدگی از دست دادند.

سرمربی فصل بعد بایرن مونیخ درباره این سوال که چگونه رئال می تواند از شرایط سختی که گرفتار آن شده است رهایی پیدا کند به صحبت پرداخت و گفت: رئال مادرید قبل از هر چیزی باید به انتقاد از خود بپردازد. این تیم مشکلاتی دارد که باید راه حل های مناسبی برای آنها پیدا کرد. اگر تیم زیدان بتواند اتحاد و همبستگی داشته باشد بدون شک موفق خواهد شد. اطمینان دارم این مربی جوان می تواند عملکرد خوبی در رئال داشته باشد.

بعید به نظر می رسد رئال مادرید بتواند در فصل جاری قهرمانی در جامی را بدست آورد. این تیم از جام حذفی اسپانیا حذف شده است. در لالیگا 12 امتیاز با بارسلونا فاصله دارد و لیگ قهرمانان اروپا تنها جامی است که شاگردان زین الدین زیدان به کسب جام در آن امیدوار هستند که البته با این شرایطی که دارند، قهرمانی در این رقابت بزرگ بعید به نظر می رسد.