به گزارش پارس به نقل از فارس بعد از اینکه رئال مادرید در فصل جاری لالیگا را به بارسلونا واگذار کرد و با پذیرش شکست مقابل یوونتوس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از گردونه رقابت ها حذف شد، حاشیه ها خیلی زود به اردوی مادریدی ها آمد و حالا مدیران این باشگاه در تلاش هستند که این مسایل را کنترل کنند.

شایعه جدایی کریستیانو رونالدو و گرت بیل از جمع مادریدی ها یکی از همین حاشیه های جدی است که هواداران و مقامات رئال را نگران کرده است.

رونالدوی 30 ساله که اکنون با 45 گل زده در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد، آینده‌اش در سانتیاگو برنابئو روشن نیست.رسانه‌ ها خبر از جدایی رونالدو را منتشر می کنند، اما مسئولان مادریدی ها آنها را تکذیب می کنند.

در چند روز گذشته شایعه انتقال رونالدو با مبلغ 89 میلیون پوند به پاری سن ژرمن در برخی از رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی منتشر شده است که البته در این زمینه روزنامه اسپانیایی مارکا جزئیاتی را نیز منتشر کرد.

مارکا در این زمینه نوشت: این پیشنهاد پاری سن ژرمن به صورت رسمی به دست مادریدی‌ها رسیده، اما رونالدو خودش تمایلی به حضور در تیم فرانسوی ندارد و کریس منتظر است تا فصل تابستان برسد و ببیند پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید چه تصمیمی برای او گرفته است و واکنشش نسبت به پیشنهادها چیست. بعد از اظهار نظر پرز،‌رونالدو می خواهد برای آینده‌اش تصمیم گیری کند.

مارکا گزارش داد که با توجه به 30 سالگی رونالدو و در مقایسه با شرایط سنی گرت بیل که جوان تر از ستاره پرتغالی است،‌مادریدی‌ها با یک آینده‌نگری بیشتر دوست دارند که بیل را حفظ کنند.علاوه بر این مادریدی‌ها برای خرید گرت بیل از تاتنهام نیز هزینه هنگفتی را پرداخت کرده‌اند و حالا دوست ندارند با قیمت پایین تری او را به تیم دیگری انتقال دهند.