مصطفی کارخانه ، پس از پیروزی سه بر صفر مقابل پیکان تهران در دیدار دوم فینال لیگ برتر والیبال گفت: تیم ما در این دیدار نسبت به حریف نمایش بهتری داشت و توانست نسبت به بازی دیروز بهتر کار کند و بازیکنانم بدون شک شایسته این پیروزی بودند. 

وی ادامه داد: روز پنج‌شنبه باید سومین دیدار خود را مقابل پیکان برگزار کنیم. پیکان تیم خوبی است ومهره های تاثیرگذاری دارد با این حال تیم بانک سرمایه هم از ابتدای فصل نتایج خوبی کسب کرده است و هدفش قهرمانی در مسابقات است. 

سرمربی تیم بانک سرمایه گفت: فشار مسابقات زیاد است اما پیروزی امروز مقابل پیکان می‌تواند باعث افزایش روحیه بازیکنان تیم من بشود قطعا تیمی که از لحاظ روحی و انگیزه در شرایط بهتری باشد برنده این دیدارهای حساس خواهد بود و جام را بالای سر می‌برد. 

کارخانه در خصوص درگیری که در پایان بازی با پیمان اکبری داشت، گفت: متاسفم که این فرد حرمت کسی را که به گردنش حق دارد نگه نمی‌دارد. من تجربه 15 سال کار در والیبال ایران را دارم. من باعث شدم پیمان اکبری دو سال برای خدمت سربازی به پادگان نرود. حالا به خاطر یک جام و یک مسابقاتی که قطعا از یادها خواهد رفت، باید چنین برخوردی داشته باشد؟ به اعتقاد من رفتار اکبری صحیح نبود. 

وی ادامه داد: در بازی دیروز تعداد زیادی هوادار از کاشان به تهران آمده بودند و در تمام مدت بازی به من اهانت کردند. آیا پیمان اکبری اقدامی برای ساکت کردن آن‌ها انجام داد؟ حالا بعد از یک بازی می‌آید قصه بازی متین را بازگو می‌کند. این رفتارهای زیبنده والیبال نیست. 

کارخانه خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا برخی‌ها احساس می‌کنند هر سال باید پیکان قهرمان شود. به اعتقاد من تیمی قهرمانی می‌شود که شایستگی اش را داشته باشد. حالا باید منتظر ماند و دید. 

سرمربی تیم بانک سرمایه درباره نحوه قضاوت در این دیدار افزود: به اعتقاد من داوری مشکل خاصی نداشت. اگر هم اشتباهاتی رخ داده باشد، کاملا طبیعی است. با این حال من فکر می‌کنم بهتر است همه تیم ها جنبه باخت را داشته باشند. برد و باخت جزیی از مسابقه است.