به گزارش پارس،به نقل از باشگاه خبرنگارانمصطفی کارخانه ،درباره کسب پنجمین پیروزی تیمش در مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: در اوایل بازی با آلومینیوم حریف تلاش بیشتری کرد و بر بازی تسلط داشت اما با گشت زمان تیم ما خودش را پیدا کرد و بازی را به سود خود به اتمام رساند.

 
وی ادامه داد: همه تیم ها مقابل تیمی مثل بانک سرمایه با تمام توان ظاهر می‌شوند. اتفاقی که سبب می‌شود کار برای ما سخت شود. حضور بازیکنان ملی‌پوش در بانک سرمایه انگیزه مضاعف برای حریفان است تا توانمندی خود را اثبات کنند.
 
کارخانه خاطرنشان کرد: هفته ششم در ورامین متحمل شکست شده بودیم و برای اینکه فاصله امتیازمان با تیم نخست جدول زیادتر نشود باید دست پر از ای میدان خارج می‌شدیم. 
 
سرمربی تیم بانک سرمایه با اشار به میزان هماهنگی بازیکنانش، عنوان کرد: در ابتدای فصل در آن حدی که دلخواه من بود بازیکنان هماهنگ نبودند که البته کاملا طبیعی بود. اما رفته رفته همه چیز خوب پیش رفت و از این به بعد هر بازی نمایش بهتری از بانک سرمایه خواهید دید.
 
وی تصریح کرد: ما فصل را با چند مسابقه سخت آغاز کردیم و از این به بعد کار آسان تری خواهیم داشت. هرچند این را هم باید در نظر داشت که همه تیم‌ها پر انگیزه و خوب کار می‌کنند و هیچ نتیجه‌ای از قبل قابل پیش‌بینی نیست.
 
مصطفی کارخانه درباره حضور لوزانو روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران گفت: به اعتقاد من تصمیم فدراسیون کاملا درست بود و لوزانو به کمک سیچلو می‌تواند نتیجه خوبی با تیم ملی ایران بگیرد و تیم ایران را المپیکی کند.