به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سید مراد محمدی  ضمن بیان مطلب فوق افزود:حضور تیم های قدرتمند کشتی دنیا در رده سنی نوجوانان با نفرات اصلی خود در جام یادگار امام (ره)این فرصت را برای ما ایجاد کرد تا بهتر و بیشتر با نقاط ضعف و قوت کشتی گیرانمان آشنا شویم و در واقع به هر آنچه که می خواستیم برسیم. 

دارنده مدال برنز المپیک با اشاره به سطح فنی رقابت ها تصریح کرد:سطح رقابت ها از نظر کمی و کیفی به این جهت بالا بود که همانطور که گفتم کشتی گیران خارجی بسیار خوبی به میدان رفتند و از طرفی نیز ما در قالب 3 تیم به مصاف حریفان رفتیم در نتیجه رویارویی کشتی گیران متعدد و مستعد تأثیر بسیاری در جذابیت رقابت ها گذاشته بود. 
وی درباره برگزاری رقابت های به صورت تیم به تیم هم اظهار داشت:یکی از بزرگترین محاسن رقابت ها انجام مسابقات به صورت تیم به تیم بود چرا که یک کشتی گیر خوب به هر دلیلی با شکست در دور اول از جریان رقابت ها حذف می شد اما با این شرایط آزادکاران نوجوان چند دور با حریفان خارجی کشتی گرفتند و کادر فنی هم نفراتی را که مَد نظر داشت بیشتر مورد ارزیابی قرار داد. 
قهرمان کشتی آزاد جهان تاکید کرد:از آنجا که ایران از قطب های اصلی کشتی است استقبال خوبی از جام یادگار امام(ره) شد و به جرأت می توان گفت این تورنمنت یکی از بهترین میادین بین المللی کشتی نوجوان درجهان است که مطمئن هستم با توجه به کیفیت مطلوب مسابقات در سال های آینده کشورهای بیشتری برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی خواهند کرد. 
محمدی درباره برنامه های آتی تیم ملی گفت:با توجه به اینکه مرحله نهایی انتخابی تیم ملی اردیبهشت ماه برگزار می شود به آزادکاران نوجوان تا پس از تعطیلات عید نوروز استراحت دادیم تا با ریکاوری مناسب خود را برای ارودهای تیم ملی آماده کنند.