به گزارش حوزه ورزشی پارس نیوز، عدم حضور فرزاد مجیدی در تمرین استقلال شائبه‌های زیادی ایجاد کرده است. البته سرپرست موقت این تیم پیش از این هم در پاره ای مواقع با توضیح بیماری در تمرین استقلال غیبت داشت اما غیبت اخیر اندکی متفاوت است.

صرف نظر از اینکه فرزاد مجیدی سرپرست موقت استقلال امروز در تمرین تیم شرکت می کند یا نه باید گفت، حرف های نصرالله عبدالهی برای توجیه عدم حضور فرزاد مجیدی در تمرین استقلال چندان قانع کننده نبود.

دستیار سرپرست باشگاه استقلال در مورد این غیبت گفت: فرزاد مجیدی بیمار بوده و دو روز است که تلفنش خاموش است موضوع خاصی وجود ندارد.

با توجه به عکس هایی که فرهاد مجیدی همزمان با غیبت فرزاد، از خودش و برادرش در دبی در فضای مجازی منتشر کرده که در آنها نشانی از بیماری وجود ندارد، خاموش کردن تلفن به مدت دو روز توسط سرپرست استقلال هم توجیه قانع کننده ای به نظر نمی رسد.

به هر حال باید تاکید کرد که سرپرستی باشگاه بزرگی مثل استقلال خاموش کردن تلفن را بر نمی تابد. امیدواریم البته مشکل خاصی وجود نداشته باشد و فرزاد مجیدی خیلی زود به تمرین استقلال برگردد اما باید تاکید کرد که برخی توجیهات هم قانع کننده نیست و بیشتر به ابهام ها می افزاید.