به گزارش پارس به نقل از فارس آتیلا حجازی در خصوص اینکه گفته می‌شود او یکی از دستیاران پرویز مظلومی است، گفت: باور کنید من هیچ خبر و اطلاعی از این موضوع ندارم و جالب اینجا است که همه با من تماس می‌گیرند و به من تبریک می‌گویند.

وی افزود: من هم در حد تلفن و سایت‌ها از این موضوع مطلع شده‌ام و انصافا خبر خاصی از وضعیت ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از حضور مظلومی در استقلال چیست، گفت: من اعتقاد دارم قبل از حضور مربی در استقلال ابتدا باید بستر آن فراهم شود. مهمترین قسمت برنامه این است که بعد از دو فصل ناکامی مطلق تیم یک تیم خوب برای استقلال بسته شود که به نظرم این مهمترین چیز است.

حجازی ادامه داد:‌استقلال نیاز به بازیکنان جدید دارد و بازیکنانی که بتوانند اسم و رسم دار باشند و به تیم کمک کنند. فکر می‌کنم اکثر بازیکنان تیم قرارداد داشته باشند اما مهمترین مسئله مسائل مالی است که در همین ابتدای فصل باید در نظر گرفته شود.

مربی سابق تیم استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص مظلومی نیز، گفت: یادم است آخرین سالی که در استقلال بودیم نتایج بدی نگرفتیم و حتی در آن سال در نیم‌فصل اول با اختلاف زیاد در صدر جدول حضور داشتیم اما در ادامه مشکلاتی به وجود آمد که یکی از آنها رفتن فرهاد مجیدی از استقلال بود. پس از آن هم بازیکنانی مثل حیدری، تیموریان، جباری و چند نفر دیگر با آسیب‌دیدگی‌های زیادی مواجه شدند که کار تیم را سخت کرد. در نهایت هم با یک امتیاز اختلاف قهرمان نشدیم ولی امیدوارم حمایتی که از مربیان قبل استقلال صورت گرفته از پرویز مظلومی هم صورت بگیرد. فکر می‌کنم با اضافه شدن چند بازیکن استقلال سر و شکل خوبی بگیرد هر چند نظرم این است که این تیم نیاز به خانه‌تکانی دارد.

آتیلا حجازی در ادامه گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه 10 بازیکن استقلال باید از این تیم بروند، گفت:‌مطمئن باشید این تیم نیاز به جوانگرایی و خروجی خوبی دارد و به این نتیجه رسیده‌ام که خیلی از این بازیکنان انگیزه‌ای برای حضور در استقلال ندارند و یا در حد و اندازه‌های این تیم نیستند. هواداران استقلال انتظار گرفتن نتیجه دارند و بازیکنی باید به این تیم بیاید که بزرگ باشد.

وی با اشاره به درخواست مظلومی برای بازگشت رحمتی، نکونام و تیموریان گفت: اگر این نفرات به استقلال برگردند قطعا می‌توانند به تیم کمک کنند چون جزء بازیکنان خوب محسوب می‌شوند.

حجازی در پایان گفت‌وگو با فارس،‌درخصوص اینکه تعدادی از هواداران در مقابل در باشگاه به انتخاب او اعتراض کرده‌اند،‌گفت: این که 12-10 نفر بروند و بخواهند این کارها را انجام دهند برایم مهم نیست. همه این افراد را می شناسند. چرا من باید در مورد این نفرات حرف بزنم. جالب اینجاست که من هنوز از هیچ چیزی خبر ندارم و کسی حتی یک تماس هم با من نگرفته اما یک عده که تعدادشان به انگشتان دو دست هم نمی‌رسد واکنش نشان داده‌اند. البته حتما آدم مهمی هستم که یک عده وقت گرانبهایشان را به من اختصاص دادند و در گرما مقابل باشگاه حضور پیدا کرده اند و واکنش نشان داده‌اند.