به گزارش پارس به نقل از فارس،جمال بلماضی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی اول دو تیم بسیار خوب و سخت بود. ذوب آهن بازی بسته‌ای ارائه می‌کرد و روی موقعیتی که به دست آورد به گل رسید. بازی اول دو تیم نزدیک بود. تیمی که به یک کشور دیگر سفر می‌کند، بازی بسته‌ای را ارائه می‌دهد و این نوع بازی از سوی ذوب آهن طبیعی بود ما نمی‌توانیم بازی فردا را پیش بینی کنیم هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. فردا بهتر از بازی قبل ظاهر می‌شویم. بازیکنان ما بسیار با تجربه هستند و برای بازی فردا آماده هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم برای همه تیم‌ها احترام قائل هستیم در قطر به تیمی که به حریفش احترام می‌گذارد شهره هستیم. در بازی رفت فضای کافی برای بازی نداشتیم و نتوانستیم برای این مسئله راه حل پیدا کنیم. شانس ما برای بازی برگشت خیلی زیاد خواهد بود. ذوب آهن تیمی سازمان یافته بود و با دفاع بسته مانع از بازیسازی ما شد. هیچ وقت از فوتبال بازی کردن هراس نداشتیم و اصلا موضوع ترس و هراس از فوتبال بازی کردن برای ما مهم نیست.

سرمربی لخویا در مورد اینکه مقابل الریاندر لیگ قطر 5 بر صفر شکست خوردند و آیا برای بازی با ذوب آهن از لحاظ روحی آماده هستند، اظهار داشت: لیگ داخلی ما ارتباطی با بازی مقابل ذوب آهن ندارد و شما فردا بازی متفاوتی از تیم ما می‌بینید.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش و باختس سنگین مقابل الریان قطر، یادآور شد: یک بازیکن مصدوم داریم که کنار ما نیست. میدانم بازیکنان ما فردا دوست دارند تصویر ذهنی دیگری از تیم در بازی فردا ارائه دهند و نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری داشته باشند و تصویر ذهنی جدیدی در اذهان به وجود بیاورند.

بلماضی در مورد اینکه رسانه‌های قطری بعد از باخت مقابل ذوب آهن و الریان اعلام کردند ممکن است او در صورت شکست در دیدار فردا اخراج شود و از مدیرعامل کارت زرد دریافت کرده است، اظهار داشت: لزومی نمی‌بینم در مورد این مسئله صحبت کنم اجازه بدهید فقط روی بازی فردا تمرکز کنم. می‌توانستم در مورد تعداد تساوی‌های بالای ذوب آهن در دیدارهای اخیر صحبت کنم اما بهتر است که روی بازی فردا در لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کنیم.