به گزارش پارس به نقل از  تسنیم، به دنبال باخت یک بر صفر شب گذشته رئال مادرید برابر اتلتیکومادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو، کریستیانو رونالدو گفت این موضوع او را ناراحت می‌کند که مردم می‌گویند عملکرد او اُفت کرده است و به همین دلیل هم بوده که عملکرد رئال مادرید دچار نوسان شده است. رونالدو این را هم گفت که اگر همه بازیکنان کهکشانی‌ها همسطح او بودند، رئال مادرید اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا بود.

اظهارات رونالدو جنجال تازه‌ای برای رئالی‌ها به وجود آورده و این‌گونه از صحبت‌های او برداشت شده است که مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها خودش را برتر از سایر هم‌تیمی‌هایش می‌داند.

رونالدو اما تأکید کرد که حرف‌های او چنین مفهومی نداشته است. وی گفت: من داشتم درباره مصدومیت‌ها و وضعیت ناآمادگی جسمانی بازیکنان تیمم صحبت می‌کردم. من برای هم‌تیمی‌هایم نهایت احترام را قائلم و هرگز نخواسته‌ام که آنها را آزرده خاطر کنم.

رونالدو ادامه داد: از حرف‌های من بعد از بازی سوء‌برداشت شده است. من نگفتم که خودم را بهتر از شخص دیگری می‌دانم بلکه داشتم به مصدومان تیمم اشاره می‌کردم. تیم تعدادی از بازیکنان مهمش را به دلیل مصدومیت از دست داده است، بازیکنانی مثل په‌په، بیل، بنزما و مارسلو. این مصدومیت‌ها به ما ضربه زده است و نمی‌گذارد که در سطح همیشگی بازی کنیم. من هرگز خودم را بهتری از هیچ شخص دیگری ندیده‌ام.

باخت خانگی تیم فوتبال رئال مادرید در دربی پایتخت اسپانیا، این تیم را می‌تواند تا 11 امتیاز از صدر جدول رده‌بندی لالیگا دور کند اگر بارسلونا امشب (یکشنبه) در ورزشگاه نیوکمپ بتواند سویا را شکست دهد.