به گزارش پارس به نقل از تسنیم، رضا ترابیان، بازیکن سابق پرسپولیس امروز در محل تمرین این تیم به عنوان عضو جدید کادر فنی سرخپوشان معرفی شد. ترابیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم در مورد حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: امروز (سه شنبه) به محل تمرین پرسپولیس رفتم و از طرف گل محمدی به عنوان عضو جدید کادر فنی تیم معرفی شدم. قرار بود هفته گذشته این اتفاق رخ دهد اما به خاطر مسائل کاری به امروز موکول شد.

وی در رابطه با مسئولیتش در کادر فنی پرسپولیس عنوان کرد: قرار بر این شده که در کنار دیگر اعضای کادر فنی به موفقیت تیم کمک کنیم. البته مجتبی حسینی مسئول مسائل فنی و طراحی تمرینات است و من هم هر کمکی از دستم بربیاید برای پرسپولیس انجام می دهم.

عضو جدید کادر فنی پرسپولیس در ارتباط به اینکه آیا روی نیمکت این تیم خواهد نشست یا خیر، گفت: هنوز صحبتی در مورد جزئیات انجام نگرفته است.

وی با تاکید براینکه با پیشنهاد گل محمدی به کادر فنی اضافه شده است در پاسخ به این سوال که آیا حضور مهدوی کیا در تصمیمش برای پیوستن به کادر فنی پرسپولیس تاثیر داشته یا خیر، تاکید کرد: من با مهدوی کیا از قدیم دوست و صمیمی هستیم اما در این مورد با تصمیم گل محمدی به پرسپولیس آمدم.

مربی جدید پرسپولیس در مورد بازی حساس این تیم با داماش در نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: قطعا بازی سختی در انتظار ماست اما با توجه به شرایطی که از تیم سراغ دارم می دانم که همه برای قهرمانی انگیزه فراوانی دارند. بازیکنان می خواهند با کسب جام حذفی هم هواداران را خوشحال کنند و هم خودشان را نشان دهند.