به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،علی رضا قریشی، رئیس هئیت وزنه برداری خوزستان  افزود: رقابتهای قهرمانی کشور با نام یادواره شهیدان مدافعان حرمین سرداران  تقوی ، کجباف و مختاروند در  شوشتر طی روزهای 28و 30 بهمن  در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار خواهد شد و روزآخر تمامی ملی پوشان دسته 105 و 105+ کیلوگرم برای المپیک ریو رکورد خواهند زد .

 
شهدا قهرمانان واقعی هستند
وی تصریح کرد:این دوره را با نام سرداران شهید مزین کردیم و اعتقاد داریم که شهدا با رشادت و ایثار و جانفشانی از مرزو بوم کشورمان دفاع می کنند وبه فیض شهادت می رسند و قهرمان واقعی  هستند .
 
 قریشی در ادامه گفت: برای این رقابتها 26 استان ثبت نام کرده اند و 211 وزنه بردار طی 3روز به روی تخته می روند و برای ارنج تیم ها و فرستادن وزن برداران به این مسابقات رکورد گیری شده است .
 
وی عنوان کرد : علی مرادی رئیس فدراسیون ،حسین مقامی دبیر فدراسیون ، مربیان تیم ملی جوانان وبزرگسالان ،کادر فنی تیم ملی ،نماینده کمیته مربیان ، داوران وپیشکسوت  ازمیهمانان این مسابقات هستند.
 
رئیس هئیت خوزستان تاکید کرد: برای رقابتهای امسال با همکاری سپاه پاسداران انقلای اسلامی خوزستان ،شهرداری و فرمانداری ودانشگاه ازاد شوشتر و اداره ورزش استان انجام خواهد شد.
 
وزنه برداران از آثار باستانی شوشتر دیدن می کنند
قریشی در ادامه گفت: شهر توریستی شوشتر در 100کیلومتری شمال اهواز قرار دارد و در محل برگزای رقابتهای قهرمانی کشور سالنی زیبا وجود دارد و امکانات کافی وکاملی  وجود دارد.
 
وی در پایان خاطر نشان  کرد: با میراث فرهنگی استان هماهنگ کردیم تا وزنه برداران حاضر دراین رقابتها از آثار باستانی و فرهنگی شوشتر دیدن کنند.