به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، تساوی دو تیم الاهلی و السد امروز به سوژه اول روزنامه‌های قطری تبدیل شد. دو تیم بحران‌زده فوتبال قطر با وجود در اختیار داشتن ستاره‌های پرشمار نتوانسته بودن انتظارات را برآورده کنند به همین خاطر همه منتظر بودند تا نتیجه مصاف مستقیم آنها را ببینند. جدالی که می‌توانست سرنوشت هر دو طرف را تغییر دهد. در شرایطی که السد و الاهلی ستاره‌های ایرانی خود را در اختیار داشتند، این مصاف بدون برنده به اتمام رسید تا روزنامه‌های قطری در تحلیل‌های خود به اتفاقات داخل زمین بپردازند.

 

روزنامه الرایه در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که بازیکنان الاهلی بسیار بهتر از رقبای خود در السد بازی کرده‌اند، آن هم در شبی که زلاتکو کرانچار را بالای سر خود نمی‌دیدند. شادابی و نشاط و همچنین انگیزه بالای این بازیکنان باعث شد تا آنها یک سروگردن بهتر از السد باشند اما تنها چند دقیقه با برد فاصله داشتند.

 

این روزنامه همچنین به اولین بازی مرتضی پورعلی‌گنجی هم برای السد اشاره کرد و نوشت این بازیکن خوش‌شانس بود که در اولین تجربه خود در لیگ قطر بازنده نشد. علاوه بر الرایه سایر روزنامه از جمله الوطن هم به این بازی اشاره ویژه‌ای داشت.