به گزارش پارس ، به نقل ازخبرآنلاین:

سعید اکبری؛ امارات / این بازیکن معتقد است تیم ملی می تواند در سه بازی آینده موفق باشد و به هدفی که دارد برسد.

*مهرداد درباره شرایط این روزهای تیم ملی حرف بزن.

خب همه چیز خوب است. تمرینات روز به روز بهتر می شود. همه دوست دارند سه بازی مهم را ببریم و به جام جهانی برویم. ولی خب، اول باید قطر را شکست دهیم. تیم خوبی هستند ولی می توانیم آنجا نتیجه بگیریم.

*آقای کروش هم در تمرینات سختگیرتر شده است.

دقیقا همینطور است. هرچقدر به بازی نزدیکتر می شویم تمرینات ما جدی تر می شود. کروش یک مربی حرفه ای است و می داند که اهمیت بازی قطر بسیار بالاست. به خاطر همین چند اردوی بلند مدت داشتیم. داریم زحمت می کشیم و امیدواریم مزد زحماتمان را بگیریم و بتوانیم حمایت هواداران را هم جواب بدهیم.

*می توانیم قطر را ببریم؟

خب شانس زیادی داریم. بچه ها آماده هستند و من فکر می کنم این تیم را در دوحه شکست می دهیم.

*تیم ملی به جام جهانی می رود؟

دیگر همه چیز به خود ما برمی گردد. باید در زمین نشان بدهیم که می توانیم یا نه. ولی به هر حال شانس هم باید داشته باشید. این موضوع خیلی کمک می کند که یک تیم نتیجه بگیرد. ما که تلاشمان را می کنیم و منتظر بازی ها خواهیم بود. باید ابتدا قطر را ببریم که به نظرم سخت ترین مسابقه ماست. اگر این تیم را ببریم، شانس صعود مستقیم خواهیم داشت، اگرنه این شانس را از دست می دهیم. خوب تمرین می کنیم و بازیکنان خوبی هم در تیم هستند. امیدواریم شانس این بار با ما یار باشد و بتوانیم به جام جهانی برویم.

*توقعات مردم از تیم ملی بالاست. آنها صعود به جام جهانی را می خواهند.

صد درصد همینطور است. این حرف کاملا درستی است. امیدواریم با حمایت مردم و شما رسانه ها بتوانیم شارژ روحی شویم و با انگیزه بیشتری به کار ادامه دهیم. صعود به این جام جهانی از جام جهانی قبلی هم خیلی مهمتر است چون فوتبال ما و کلا جامعه ما به این برد نیاز دارد. بازی قطر هم کلید اصلی است. همه نگاه ها به این مسابقه است. باید در دوحه برنده باشیم.

*درباره فصل بعدت هم صحبت کن. به چه تیمی می روی؟

خب من از ملوان جدا شدم. آقای درودگر مدیرعامل این تیم آدم کار کشته ای است و خیلی زحمت کشیده ولی اول فصل گفتم که می خواهم فعلا یک سال اینجا بازی کنم. با وجود اینکه عاشق ملوان و مردم انزلی هستم ولی فعلا از این تیم جدا می شوم.

*به تهران می آیی؟

به احتمال زیاد. البته هنوز معلوم نیست. صحبت خاصی با هیچ باشگاهی انجام نداده ام. بازی های تیم ملی فعلا خیلی مهمتر است.

*پژمان نوری هم که به دفتر فتح ا… زاده رفته!

(خنده) پژمان بازیکن خیلی خوبی است. حیف شد واقعا. او هم باید از ملوان می رفت تا قدرش را بیشتر بدانند.