به گزارش پارس به نقل از کاپ، کمال کامیابی نیا درباره ادای احترام خود به کریم باقری پس از گلزنی به سپاهان اظهار داشت:تاثیر حضور آقا کریم در کنار برانکو را نمی توان نادیده گرفت.او الگوی من است و در این مدت نکات زیادی به من یاد داده است.به این خاطر سمت آقا کریم دویدم تا با این کار از زحماتی که برای من در این مدت کشیده است تشکر کنم.

وی درباره اینکه آیا باقری قبل از بازی به او گفته بود گل می زند گفت:نه، آقاکریم به من و احمد (نوراللهی) می‌گفت پس شما کی می‌خواهید گل بزنید؟ این حرف او به من روحیه داد تا بیشتر شوت بزنم و در فاز تهاجمی مشارکت داشته باشم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود برانکو علاقه زیادی به او دارد و به نوعی پسر این مربی محسوب می شود بیان داشت:من فقط پسر برانکو نیستم و او پسر زیاد دارد.نمی دانم از چه زمانی من پسر برانکو شده ام چون در تمرین،محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده به این اسم شناخته می شوند.

کامیابی نیا درباره برخورد هواداران پرسپولیس با محمد رضا خلعتبری گفت:خلعتبری بازیکن خوبی است که در حقش اجحاف شده است.خلعتبری تحت جو اتفاقات اصفهان بود اما نباید به او بی احترامی می شد.