به گزارش پارس، در شرایطی که تا به امروز ترکیب هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال تهران انتخاب نشده، یکی از معاونان این باشگاه فعالیتش را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده است.

 
 
آقای معاون که از نزدیکان امیر قلعه نویی نیز به حساب می آید، طی چند روز گذشته مذاکراتی با محسن مسلمان و قاسم دهنوی دو بازیکن پرسپولیس تهران داشته و از آنها خواسته که برای فصل آینده پیراهن استقلا ل را برتن کنند.
 
 
این معاون که طی سالیان گذشته حمایت برخی اعضای هیات میدره استقلال از جمله نجف نژاد و انصاری را به دنبال داشته است در مذاکره با این دو پرسپولیسی تاکید کرده که نام آنها در لیست قلعه نویی است و سرمربی آبی پوشان علاقه زیادی به سبک بازی شان دارد.
 
 
هر چند که مسلمان و دهنوی پاسخی به پیشنهاد معاون استقلال نداده اند اما انجام این مذاکرات آن هم در روزهایی که وضعیت باشگاه به هیچ عنوان مشخص نیست، بسیار عجیب است!
 
 
این گونه فعالیت ها به خودی خود نکته مهم را یادآور می شود؛ اینکه که هر اتفاقی در باشگاه استقلال تهران رخ دهد، برخی افراد از آینده شغلی خود مطمئن هستند.
 
 
در خصوص دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس باید عنوان داشت که قرارداد دهنوی به پایان رسیده و مسلمان هم که به صورت قرضی به پرسپولیس پیوسته بود، با ذوب آهن اصفهان قرارداد دارد و آبی پوشان درصورت جدی شدن مذاکرات باید با سعید آذری پای میز گفتگو بنشینند.