به گزارش پارس به نقل از فارس،عادل بناکار پس از پیروزی سه بر یک تیم شهرداری تبریز مقابل بانک سرمایه اظهار داشت: پس از پیروزی مقابل شهرداری ارومیه در هفته گذشته بازیکنانم روحیه خوبی پیدا کرده بودند. آن‌ها به این باور رسیده بودند که می‌توانند هر تیمی را شکست دهند.

وی ادامه داد: بازیکنان من به خوبی می‌دانستند که امتیاز گرفتن از تیمی مانند بانک سرمایه که ملی‌پوشان و کادر فنی قوی دارد کار راحتی نخواهد بود. بازیکنانم از همان ابتدای بازی پرتلاش ظاهر شدند و همین موضوع منجر به پیروزی آن‌ها شد.

بناکار با بیان اینکه برنامه ریزی تیم ما برای این دیدار زدن سرویس‌های خوب و کاهش درصد اشتباهاتمان در زدن سرویس بود، خاطرنشان کرد: همین سرویس‌های خوب دریافت تیم بانک سرمایه را به مشکل مواجه کرد و در نهایت هماهنگی بازیکنانم و استفاده از غفلت حریف موجب شد از این بازی خارج از خانه سه امتیاز ارزشمند بگیریم.

سرمربی شهرداری تبریز درمورد قضاوت داور در این بازی گفت: متاسفانه مدتی است که اعتراض به داوران در والیبال ما مد شده است و تا زمانی که برخورد قاطع با این موضوع صورت نگیرد این روند ادامه خواهد داشت. فکر می‌کنم داور امروز سعی داشت با نشان ندادن کارت بازی را مدیریت کند. در مجموع من ایراد خاصی در نحوه قضاوت این مسابقه ندیدم.

وی افزود: همیشه گفته‌ام که درباره داوری یک دیدار کارشناسان داوری باید اظهار نظر کنند. با این حال به اعتقاد من داور این مسابقه می‌توانست درمورد اعتراضاتی که صورت می‌گرفت برخورد شدیدتری داشته باشد.