به گزارش پارس به نقل از فارس، جهانگیر سیدعباسی درمورد عملکرد تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته‌های اخیر لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بعد از بازی ما با سرمایه تغییراتی در نحوه تمرین تیم‌مان ایجاد شد. در بازی با مشهد و سایپا همان چیزهایی که می‌خواستیم اتفاق افتاد و تنها در ست دوم مقابل سایپا نتوانستیم به اهداف خود برسیم. حضور آرش کشاورزی هم برای ما مثبت بود و تیم‌مان کامل شده است.

وی ادامه داد: در دو هفته اخیر کاملاً با برنامه بازی کردیم و شرایط بازی‌های همانگونه‌ای بود که می‌خواستیم. یکی دیگر از اهداف ما این است که همین روند را ادامه دهیم و خطاهای خود را به حداقل برسانیم. امیدوارم بتوانیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. در بازی با سایپا هم در ست‌هایی که پیروز شدیم فاصله‌مان با حریف زیاد بود و شرایط خوبی داشتیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان اینکه تیم‌مان به خودباوری کامل رسیده است، گفت: هر بازیکنی ویژگی خاص خودش را دارد؛ زمانی که فیاضی را جذب کردیم به بازیکنی با آن شرایط نیاز داریم. کشاورزی هم خصوصیات خاص خودش را دارد، اما فکر می‌کنم بهترین گزینه را بین گزینه‌هایی که داشتیم انتخاب کرده‌ایم و در بلند مدت وی می‌تواند به ما کمک کند.

سیدعباسی درخصوص مشکلات مالی تیمش عنوان کرد: وظیفه من مربوط به موضوعات و اتفاقات داخل زمین است و مدیرعامل بهتر می‌تواند درمورد این مشکلات حرف بزند. در نیم فصل تغییراتی در عملکرد ما ایجاد شد که نمی‌دانم ناشی از مشکلات مالی بوده یا خیر، اما در شرایط کنونی حدود 3 هفته است اوضاع عادی شده و بازیکنان در شرایط ایده‌آل قرار دارند. من نمی‌توانم درمورد موضوعات مالی اظهار نظر کنم وفکر می‌کنم اگر مسئولان باشگاه صحبت کنند منطقی‌تر است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تماشاگران ارومیه در حریان دیدار با سایپا والریو ورمیلیو، پاسور ایتالیایی تیم پیکان را تشویق می‌کردند، تصریح کرد: از زمانی که سوت شروع مسابقه به صدا در می‌‌آید تمام تمرکز من روی مسابقه است و حواسم به بیرون نیست. من هم چیزهایی شنیده‌ام، اما نمی‌دانم جریان چیست. به هر حال ورمیلیو سال گذشته برای ما بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت، فکر می‌کنم برخی از تماشاگران هنوز وی را دوست دارند و تشویقش می‌کنند.