به گزارش پارس به نقل از فارس، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 17 در حضور حدود 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در پایان نیمه نخست شاگردان اسکوچیچ به پیروزی رسیدند.

گل: فوزیل موسی‌اف 10 برای سپاهان

گل سپاهان: در دقیقه 10 شاگردان استیماچ صاحب یک ضربه کرنر شدند که فوزیل موسی‌اف توانست با یک ضربه سر دروازه سرخ‌پوشان را باز کند.

* در دقیقه 25 بازی درگیری‌ای بین محسن مسلمان و پریرا در میانه میدان به وجود آمد. مسلمان پس از اینکه پریرا خطایی روی او مرتکب شد، پای او را در دستش گرفت و بازیکن سپاهان را نقش بر زمین کرد! این حرکت با جریمه داور برای هر دو بازیکن همراه بود.

* در دقیقه 32 علی کریمی بازیکن سپاهان توپ را با دستش لمس کرد که منجر شد داور به او کارت زرد نشان دهد. محمدرضا خلعتبری، بازیکن سپاهان که در این دیدار بارها به داور اعتراضش را نشان داده بود باز هم پس از این صحنه به اعتراضات خود ادامه داد.

* در دقیقه 35 روی توپ ارسالی از کرنر امید عالیشاه با رحمان احمدی برخوردی داشت که داور خطای بازیکن پرسپولیس روی دروازه‌بان سپاهان را گرفت.

* در دقیقه 36 بار دیگر سپاهانی‌ها روی ضربه کرنر صاحب موقعیتی شدند که همانند صحنه گلی که به ثمر رساندند موسی‌اف صاحب موقعیت شد اما این بار نتوانست ضربه سرش را به گل تبدیل کند.

* در دقیقه 41 در گوشه زمین امید عالیشاه برخورد سختی با خلعتبری داشت. خلعتبری که از اول بازی چندین بار به داور اعتراض کرده بود در این صحنه با واکنش 3 بازیکن پرسپولیس همراه شد که این بار وی آرام صحنه را ترک کرد.

* در دقیقه 42 امید عالیشاه شوتی را به سمت دروازه سپاهان زد که به بیرون رفت.

* در دقیقه 43 بار دیگر سپاهانی‌ها از جناح راست صاحب موقعیت شد و این بار نیز شوت موسی‌اف با فاصله زیادی به بیرون رفت.

* در دقیقه 44 رامین رضاییان در بیرون از محوطه جریمه سرنگون شد که داور اعتقادی به خطا نداشت.

قضاوت این دیدار برعهده بیژن حیدری است. وی به لوسیانو پریرا و علی کریمی از سپاهان و محسن مسلمان از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.