به گزارش پارس به نقل از مشرق، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران پس از اینکه دو دستیار وی طی روزهای قبل به تهران رسیدند، صبح امروز پس از حدود 2 ماه مرخصی به ایران بازگشت تا تمهیدات لازم توسط کادرفنی تیم ملی برای دیدارهای آینده این تیم اندیشیده شود و برنامه ریزی های لازم نیز برای اردوهای تیم ملی به منظور انجام دو بازی آینده این تیم انجام شود. 

**فلش‌بکی به گذشته 

کی‌روش قبل از رفتن از ایران در جلسه‌ای با رئیس فدراسیون فوتبال دغدغه‌های خود را در راه آماده سازی تیم ملی مطرح کرد. وی به برگزاری 3 آیتم تأکید ویژه‌ای داشت؛ اول اینکه شرایط زمین کمپ تیم ملی بهتر شود، دوم اینکه برنامه دیدارهای تدارکاتی این تیم اجرایی شود و سوم اینکه تکلیف لباس‌های این تیم هرچه سریع‌تر مشخص شود. در نهایت هم سرمربی تیم ملی انتظار داشت تا دستمزد وی و کادرفنی طبق قرارداد تسویه شود. 

**کی‌روش به دنبال جلسه با کفاشیان 

سرمربی تیم ملی پس از بازگشت به ایران خواستار برگزاری جلسه با کفاشیان شده است تا پیگیر مطالباتی باشد که حدود 2 ماه پیش از فدراسیون فوتبال داشته است و از سوی دیگر برنامه‌هایش را برای اجرایی شدن در اختیار مسئولان فدراسیون قرار دهد. 

**تکلیف لباس‌های تیم کی‌روش پنجشنبه مشخص می‌شود؛ کمپ اواخر خرداد 95 آماده 

در راستای اجرایی شدن نگرانی‌های کادرفنی تیم ملی قرار است ابتدا پنجشنبه در جلسه کمیته بازاریابی، تکلیف اسپانسر لباس‌ها مشخص شود و به احتمال زیاد اسپانسرینگ تیم ملی به هر برندی جز آل آشپورت خواهد رسید تا به این ترتیب نخستین خواسته کی‌روش خیلی زود عملی شود. 

در همین راستا قرار است کمپ تیم ملی نیز اواخر اسفندماه زیر کشت برود و اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد این زمین تا اواخر خرداد 95 آماده می‌شود تا در صورت صعود تیم ملی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، مشکل کمپ تیم ملی و تمرین بر روی چمنی با استانداردهای مطلوب نیز برطرف شود. 

**2 دیدار اروپایی طلب تیم ملی 

تیم ملی ایران قرار است خرداد ماه سال آینده در اردوی اروپایی خود 2 دیدار اروپایی را برگزار کند. گفته می‌شود شاگردان کی‌روش در این اردو به مصاف مقدونیه و نروژ خواهند رفت، هرچند که مکان برگزاری دیدار با مقدونیه هر روز یک کشور اعلام می‌شود و هرچند که دیدار با نروژ نیز روی هواست اما کفاشیان در این خصوص در خردادماه قول دو بازی تدارکاتی با تیم‌های اروپایی را به کی‌روش داده و سرمربی تیم ملی می‌تواند روی این دو بازی دوستانه در راه آماده‌سازی تیم ملی حساب کند. 

**دستمزدها تسویه شده است 

آخرین درخواست کی‌روش که بیشتر یک مورد شخصی بود مطالبات مالی او محسوب می‌شد که این اقدام طی چند روز گذشته پس از دریافت پول‌های بلوکه شده توسط وزارت امور خارجه انجام شد تا این خواسته کی‌روش هم حل و فصل شود. 

**دغدغه‌ای نمی‌ماند؛ با قدرت به کار ادامه دهید 

شاید عملی شدن این اقدامات در حرف راحت باشد اما همینکه استارت برای عملی شدن آنها توسط فدراسیون فوتبال زده شده، می‌تواند امیدوار کننده باشد. 

اگر این وعده‌ها عملی شود دیگر دغدغه‌ای برای کادرفنی در راه‌ آماده‌سازی تیم ملی نمی‌ماند و این تیم می‌تواند با قدرت به کار خود در راه رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه ادامه دهد.