به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین؛ مهرداد اولادی همچنان بیرون از فوتبال. او درد دل هایی دارد و می گوید نمی داند چرا حالا هیچکس او را نمی خواهد. اولادی در این باره حرف هایی می زند.

مهرداد قرار بود در نیم فصل به ملوان بروی. حتی به انزلی سفر کردی. درست در شرایطی که همه تصور می کردند با ملوان قرارداد بسته ای خبر رسید همه چیز به هم خورده...

مردم انزلی همیشه به من لطف داشتند و به خاطر آنها می خواستم به ملوان بروم. آنها گفتند بیا و به ملوان کمک کن. دو سال خدمت سربازی ام را در این باشگاه گذراندم بدون اینکه دریافتی داشته باشم. پژمان نوری هم با من حرف زد. مسئولان باشگاه هم همینطور اما ظاهرا از قبل تصمیم گرفته بودند بازیکن خارجی قوی به ملوان بیاورند. من لحظه آخر این موضوع را فهمیدم و همه چیز منتفی شد. دوست داشتم شان و شخصیتم حفظ شود. اگر می دانستم چنین تصمیمی دارند هرگز به انزلی نمی رفتم. باید از حمید استیلی هم تشکر کنم که من را خواست. فکر کنم او هم خبر نداشت برای باشگاه بازیکن خارجی در اولویت است. 

باشگاه تصمیم گرفت تو نباشی؟

بله، وگرنه آقای استیلی با آمدن من موافقت کرده بود. گویا هیات مدیره تصمیم گرفت من نباشم. اشکالی هم ندارد. طبق معمول تمرینم را می کنم تا یک اتفاق مثبت بیفتد. در همه جای دنیا بازیکنان اشتباه می کنند. من هم اشتباهاتی داشته ام ولی شاید در حد جر و بحث بوده است. اینطور نبوده که خطای برزگی از من سر زده باشد. کسی ندیده که من اشتباه بزرگی کرده باشم. مربیان زیادی همبازیان من بوده اند و در واقع این افتخار را داشتم که کنارشان توپ بزنم. امیدوارم حداقل این موضوع باعث شود که من بتوانم دوباره برگردم و بازی کنم.  نمی گویم بازیکن بزرگی بودم ولی کیفیت فوتبالم مشخص بود. هر جا بودم تلاش کردم خودم را ثابت کنم. دلیلش را نمی دانم که چرا این اتفاقات افتاده. یک وقتی هست که می گویند شما محروم هستی و تکلیفت روشن است ولی من مشکلی ندارم. 

یعنی کسی می گوید که آنها مهرداد اولادی را نگیرند؟

نمی دانم. از هیچ چیز خبر ندارم. من مدتی به خاطر مشکلات خانوادگی بازی نکردم ولی دوست ندارم در سن 29 سالگی از فوتبال خداحافظی کنم. حالا حالاها جا دارم و اصلا فکر خداحافظی نیستم. دست بردار نیستم و تمرین می کنم. از لیگ یک هم پیشنهاد دارم ولی با تمام احترامی که برای باشگاهها قایلم ولی هنوز توانایی بازی در لیگ برتر را دارم و نمی خواهم به لیگ یک بروم. برایم قابل هضم نیست. من تا همین چند سال قبل می توانستم به اروپا بروم ولی حالا....

چه اتفاقی واقعا برای تو افتاده است؟

نمی دانم. من سال اولم نیست که در فوتبال ایران هستم. با خیلی از مربیان از جمله علی دایی، یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، حمید استیلی و... همبازی بوده ام. این افتخار را داشته ام ولی نمی دانم چرا الان شانسی برای حضور در لیگ برتر ندارم. قطعا دست از تلاش برنمی دارم. من زمین نخورده ام. درست است تصمیم اشتباه در عمر فوتبالی ام گرفته ام ولی هنوز جا دارم و می خواهم برگردم و بازی کنم.