به گزارش پارس ، در حالی‌که یک هفته به دیدار سنتی فوتبال ایران ( یکشنبه 2 آذر) باقی‌ مانده، پرسپولیس خودش را با آماده تقابل با استقلال می‌کند. هرچند خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کنند که این بازی به‌خاطر شیوه احتیاط‌آمیز دو تیم احتمالا مساوی خواهد شد، ولی حمید درخشان تأکید می‌کند که تیمش در این بازی دفاعی بازی نخواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس درمورد شرایط این تیم، دیدار با استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات تسنیم پاسخ داد.

*وضعیت فعلی پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بچه‌ها تمرینات منظمی را پشت‌ سر می‌گذارند. وضعیت پرسپولیس مناسب است و تمرینات را تا روز بازی ادامه می‌دهیم.

*پیام صادقیان هم که به دربی می‌رسد.

پیام خوب شده و کادر پزشکی نهایت تلاش خود را انجام داده است. صادقیان مشکلی برای دربی نخواهد داشت.

*شرایط عباس‌زاده چطور است؟

مصدومیت او کمی متفاوت است و به احتمال فراوان به دیدار مقابل استقلال نمی‌رسد.

*در مورد دربی چه صحبتی دارید؟

این بازی هم مثل بقیه بازی‌ها است، ولی به‌خاطر حساسیت‌هایی که دارد، کمی متفاوت خواهد بود. به هر حال این دو تیم هواداران زیادی دارند و فکر می‌کنم پرسپولیس و استقلال در این مسابقه دنبال سه امتیاز خواهند بود.

*برخی معتقدند شما و همچنین قلعه‌نویی از باخت می‌ترسید و به همین دلیل دربی احتمالا مساوی خواهد شد. نظر خودتان چیست؟

من به این تحلیل احترام می‌گذارم، اما باید بگویم که همه چیز در زمین مسابقه مشخص خواهد شد.

*صادقانه بگویید، آیا فقط برای برد بازی می‌کنید؟

من صادقانه کار می‌کنم و صادقانه حرف می‌زنم و تلاش می‌کنم به حرفم عمل کنم. اگر قرار بود برای دفاع کردن بازی کنیم و اگر اجازه داشتیم، از 20 بازیکن استفاده می‌کردیم. من در دربی به فکر مساوی نیستم و دنبال فوتبال تهاجمی و تماشاگرپسند هستم. من به بازی تدافعی فکر نمی‌کنم.

*شما و قلعه‌نویی تا حالا در دربی بازنده نبودید. فکر می‌کنید کدام مربی این‌بار ببازد؟

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و من هم غیب‌گو نیستم. هر تیمی در زمین مسابقه بیشتر تلاش کند و باهوش‌تر باشد برنده خواهد شد.*قبول دارید استقلال از شما پرمهره‌تر است؟

قطعا همین‌طور است. این مشخص است که استقلال از لحاظ بازیکن وضعیت بهتری دارد. همه می‌دانند از ابتدای فصل پرسپولیس چه شرایطی داشت و با چه مشکلاتی مواجه شد.

*پرمهره بودن استقلال کار شما را سخت‌تر نمی‌کند؟

کار ما سخت است، ولی با همه این مشکلات تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین خارج شویم. ما به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم.

*گفته بودید، بعد از دربی درمورد بعضی از بازیکنان تصمیماتی خواهید گرفت. در این مورد توضیح بیشتری می‌دهید؟

طبیعی است که اگر بی‌انضباطی صورت بگیرد ما نمی‌توانیم تحمل کنیم. در درجه اول به اصلاح بازیکن فکر می‌کنیم و اگر جواب نداد، طور دیگری تصمیم می‌گیریم. در حال حاضر در تیم ما آرامش برقرار است و مشکل خاصی وجود ندارد.

*به‌عنوان سرمربی در دربی تهران سورپرایز خواهید داشت؟

قطعا هر مربی برای هر بازی نکته‌هایی را در نظر می‌گیرد که در زمین مسابقه مشخص خواهد شد. من هم می‌توانم برای خودم در دربی یکسری نکات خاص یا به قول شما سورپرایز داشته باشم. امیدوارم برنامه‌های تاکتیکی‌ام در این بازی جواب بدهد.

*امیدوار هستید دربی مساوی نشود؟

همانطور که گفتم ما دنبال برد هستیم و اگر هم بازی مساوی شد امیدوارم یک مساوی پرگل را شاهد باشیم.

*در نیم فصل دوم چند بازیکن جذب می‌کنید؟

ما شش بازیکن جدید جذب خواهیم کرد و از حالا اقدامات لازم را در این مورد انجام داده‌ایم. فعلا هم درمورد کنار گذاشتن بازیکن تصمیمی نگرفته‌ایم.

*افشین پیروانی در مصاحبه‌ای به‌شدت از شما انتقاد کرد. درمورد حرف‌های او چه نظری دارید؟

از ایشان تشکر می‌کنیم، اما در حال حاضر تمام تمرکز ما روی دربی است و قرار نیست جواب هر کسی را بدهیم. من جواب او را نمی‌دهم.