به گزارش پارس به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی با سپاهان اظهار کرد : باید عنوان کنم شرایط تیم خوب است و از امروز تمرینات متمرکز خود را برای بازی با سپاهان شروع کرده ایم .

وی در ادامه افزود : دروازه بان ازبکی تیم آلکساندر لوبانف فردا برای انجام بازی های لیگ به تیم پرسپولیس ملحق می شود و با ورود وی مشکل دروازه بانی تیم حل می شود، زیرا قابلیت های خوبی دارد .

ایوانکوویچ گفت : تنها مشکل تیم آسیب دیدگی محمد انصاری دفاع چپ تیم بوده که امیدوارم هرچه سریعتر مشکل وی حل و به تمرینات برگردد البته معلوم نیست به این بازی برسد باید دید که شرایط به چه صورت رقم می خورد .

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برگشتن بازیکنان ملی پوش امید عنوان کرد : حیدریه وکمندانی که در تیم ملی امید حضور داشتند به ما اضافه شدند و به طور حتم بار حضورشان به تیم کمک می کنند .

وی در مورد آسیب دیدگی محسن مسلمان در تمرین امروز تیم عنوان کرد : برخورد امروز مسلمان با خالقی فر جدی نبود و مصدومیتی در کار نیست.

ایوانکویچ در مورد تاثیر بازی های جام شهدا در روند بازی های پرسپولیس عنوان کرد : البته این بازی ها را به عنوان بازی های تدارکاتی به شمارآورد و من قهرمانی صبای قم را تبریک می گوییم و این نشان از ضعف ما نبوده و بازیکنان عملکرد خوبی داشتند .