به گزارش پارس به نقل از باشگاه، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با سپاهان آخرین فرصت ما است و ما از این فرصت نهایت استفاده را برای رسیدن به جایگاه بالاتر استفاده خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما نتایج خوبی را در هفته های گذشته نگرفتیم مطمئنا بازی سختی داریم و فردا آخرین فرصت ما است تا اینکه از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

وی افزود: مطمئنا فردا فینال سختی را در پیش داریم متاسفانه در این هفته ها نتوانسته ایم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: برای رسیدن به کورس نیاز به برد داریم و ما فردا با تمام قوا بازی می کنیم برای برد به میدان خواهیم رفت امیدوارم که فردا بتوانیم با یک پیروزی خوب سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا عنوان کرد: فردا دو بازیکن خود را به علت محرومیت به نام های پیام صادقیان و محمد نوری در اختیار نداریم و امید عالشیاه و پولادی به علت مصدومیت نمی توانند در بازی فردا ما را همراهی کنند.

دایی در خصوص اتفاقات اخیر پیش آمده برای پیام صادقیان تصریح کرد: متاسفانه پیام صادقیان را محروم کردند و مشکلاتی را برای او به وجود آوردند درست است وی مرتکب یک امر شده اما مسلما بازیکن خوب و بزرگی است و مطمئن هستم وی به شرایط اول خود برمی گردد.

سرمربی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه با شرایطی که برای وی به وجود آورند روحیه بازیکن را خراب کردند و با شرایطی که برای پیام به وجود آوردند باعث ضرر پرسپولیس شده اند در واقع با این رفتار باعث شدند که پرسپولیس عملا از صدر نشینی فاصله بگیرد در واقع باید طوری رفتار می کردند که با احساسات این باز یکن بازی نمی شد و می توانست به بهترین شیوه باز یکن را متوجه حرکت ا شتباهش کرد ولی بر این اساس چیزی عاید ما نشد و هیچ فایده ای برای پیام و تیم پرسپولیس نداشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: پیام بازیکن بزرگی است و می تواند در آینده به تیم ملی ما کمک کند و من امیدوارم به شرایط خود بر گردد.

علی دایی در خصوص جدایی سید جلال حسینی گفت: در این خصوص با وی صحبت کرده ایم و نشستی را با هم داشته و تمامی صحبت های لازم را با او انجام دادیم، حسینی یکی از بازیکنان بزرگ ما و متعلق به خانواده پرسپولیس است. شش روز پیش از قطر پیشنهادی برای او آمده بود مسلما قطری ها این بازیکنان را جذب می کنند که کیفیت لیگ خود را بالا ببرند غیر از این چیز دیگری نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما حتما سید جلال حسینی را حفظ خواهیم کرد زیرا او می تواند به پرسپولیس کمک زیادی کند.