به گزارش پارس به نقل از تسنیمابراهیم شکوری در خصوص شکست تیمش مقابل پرسپولیس در اولین دیدار جام شهدا، اظهار داشت: این بازی یک دیدار تدارکاتی خیلی خوب برای ما بود و مقابل تیم بزرگی چون پرسپولیس یک محک جدی خوردیم.

وی ادامه داد: ما در این دیدار به دنبال نتیجه گرفتن نبودیم و اگر غیر از این بود بعد از زدن گل اول رو به بازی بسته می‌آوردیم تا حفظ نتیجه کنیم.

مدافع تیم سایپا در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش در این دیدار در دقایقی از بازی خیلی خوب بازی کرد، اما در دقایقی نیز با اُفت شدید مواجه شد؟، گفت: با وقفه‌ای که در لیگ پیش آمد طبیعی است که تیم‌ها از شرایط مسابقه خارج شده باشند. اصلاً این بازی‌ها و تورنمنت‌های تدارکاتی برگزار می‌شوند تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند. نوسانی که در این بازی داشتیم طبیعی بود، اما مطمئن باشید تا شروع لیگ شرایط‌مان خیلی بهتر خواهد شد و راه موفقیت‌آمیز خود را ادامه خواهیم داد.

شکوری همچنین درباره تیم پیشین‌اش پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس نسبت به دیداری که در دور رفت مقابل ما داشت، تیم بسیار بهتری شده است و در کنار تیم ما یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهد بود.

مدافع تیم فوتبال سایپا در پایان تصریح کرد: لازم می‌دانم درگذشت دو پیشکسوت عزیر کشورمان همایون بهزادی و رضا احدی را به جامعه ورزشی و خانواده‌ای این عزیزان  تسلیت بگویم. متأسفانه چند وقتی است که وقتی صبح‌ها از خواب بیدار می‌شویم با خبر‌‌های ناگواری مواجه می‌شویم. امیدوارم در آینده خیلی کمتر شاهد از دست رفتن عزیزان‌مان در ورزش باشیم.