به گزارش پارس، تیم صنعت نفت آبادان به رغم تغییرات پی در پی مربیان خود از کاستا به کاسیمیرو، از کاسیمیرو به فیروزی و نهایتا از فیروزی به سعید سلامات بازهم سقوط خواهد کرد و با توجه به بازی های باقی مانده، راهی لیگ یک خواهد شد اما نکته جالب این که در این هیاهوی لیگ کاپیتان های صنعت نفت و فولاد خوزستان دچار درگیری لفظی شدیدی شده اند و مشخص نیست چه زمانی می خواهد این درگیری های بی نتیجه و البته حوصله سربر به پایان می رسد.

این درگیری بی مورد حتی به تهدید هم کشیده شده و کاپیتان فولادخوزستان (بختیار رحمانی) تهدید کرده که در صورت ادامه پیدا کردن این صحبت ها حاضر است دوستان خود را برای نزاع جمع کند و کعبی را سرجای خود بنشاند.

البته حسین کعبی در گفت و گو با پارس به نوعی عقب نشینی می کند و به این بحث های الکی موقتا پایان می دهد.

حسین کعبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پارس با اشاره به وضعیت تیم نفت آبادان اظهار داشت: وضعیت تیم جالب نیست و کماکان دنبال این هستیم تا انشالله در لیگ برتر بمانیم. با تعویض مربی امیدواریم که بتوانیم سال ۹۲ را خوب شروع کنیم و در ۴ بازی باقی مانده ۱۲ امتیاز بگیریم.

وی در خصوص برکناری علی فیروزی افزود: در مورد تعویض مربی نمی توانم حرف بزنم چون وظیفه ام این است برای تیم بازی کنم. باید از فیروزی تشکر کنم چون برای تیم زحمت کشید و ما جز خوبی چیز بدی از او ندیدیم. او به عنوان مربی برای بازیکنان نبود بلکه برادر بودیم. حتی بچه هاهم کارش را تائید می کردند ولی باشگاه تصمیم گرفت که او نباشد.

کاپیتان نفت آبادان در خصوص این که چقدر این تیم شانس بقاء در لیگ برتر را دارد؟ تصریح کرد: امید ما دست خداست و تلاش خود را می کنیم تا تیم بماند. جو تیم هم خیلی خوب است و این قدر رابطه بازیکنان صمیمی است که انگار نه انگار تیم ته جدول قرار دارد. ما تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را در این ۴ بازی بگیریم.

کعبی گفت: اگر قرار باشد تیم ما سقوط کند، تلاش می کنیم این سقوط آبرومند باشد و حیثیت تیم حفظ شود. ما در این ۴ بازی مثل بقیه بازی ها با تمام توان به میدان می رویم و اجازه نمی دهیم که به راحتی تیم بیافتد. امسال بدشانسی زیادی داشتیم و اگر فقط ۲،۳ بازی را می بردیم الان اوضاع این طور نبود. خیلی بازی ها خوب بازی کردیم ولی باختیم.

وی در خصوص بازی با مس کرمان تاکید کرد: بازی سختی داریم و راهی جز پیروزی برای ما باقی نمانده است. مس تیمی سخت کوش دارد و برای رسیدن به سهمیه آسیا تلاش می کند هرچند شانس کمی دارند. واقعا در کرمان نتیجه گرفتن خیلی سخت است و برای ما هم هربازی حکم فینال دارد با این وجود دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم.

کعبی در خصوص این که آیا اختلافش با بختیار رحمانی برطرف شده یا نه؟ گفت: در مورد کسی حرف نمی زنم. اگر قرار باشد که جواب هرکسی که در حد و اندازه من نیست را بدهم که حسین کعبی نمی شدم. آدم بی شخصیتی نیستم که جواب کسی که دهنش بوی شیر می دهد را بدهم. بالاخره بختیار رحمانی هم چون تیمش باخته بود، عصبانی شده و حرفی زده. البته او دوست من است و مشکلی با هم نداریم. او به رضائیان زنگ زد و باهم حرف زدیم و قسم خورد که آن حرف ها را علیه من نزده است. خبرنگاران شیرش کرده بودند و او هم حرف زده بود. با این حال برای او و تیمش آرزوی موفقیت می کنم.