به گزارش پارس به نقل از فارس،دیدار دوستانه تیم ملی دانشجویان و استقلال با 16 دقیقه تاخیر برگزار شد.

*قبل از شروع بازی هر دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند. میثم جودکی بازیکن سابق استقلال قبل از آغاز بازی با بازیکنان استقلال خوش و بش کرد.

* تیم فوتبال دانشجویان ایران با لباس قرمز در این مسابقه به میدان خواهد رفت.

*خسرو حیدری هافبک آبی پوشان قبل از شروع سابقه به دویدن دور زمین پرداخت. این بازیکن در ترکیب اصلی استقلال حضور ندارد.

*رسول فروغی کمک داوری که به تازگی از دنیای داوری خداحافظی کرده است امروز یکی از داوران این مسابقه است. بازیکنان استقلال قبل از شروع بازی با وی خوش و بش کردند.ظاهرا وی قرار است در این بازی قضاوت کند!

*ورزشگاه شهر قدس از امکانات خوبی برخوردار و اسکوربورد این استادیوم نیز کاملا سالم است.

* یکی از نکات جالب این دیدار بلیت فروشی برای تماشاگران است. خبرنگار فارس هنگامی که از برخی از تماشاگران سوال کرد که آیا برای این دیدار بلیت خریده اند این پاسخ را شنید:«برخی از مسئولان خودشان بلیت وی آی پی به تماشاگران می دهند.» جالب اینجا است که تعداد زیادی از تماشاگران بلیت های خود را از افراد مسئول گرفته بودند.

دیدار دو تیم در حالی که قرار بود از ساعت 14 آغاز شود با 16 دقیقه تاخیر آغاز شد.


* قبل از شروع این مسابقه بازیکنان دو تیم به احترام درگذشت رضا احدی یک دقیقه سکوت کردند.

*امیر عرب معاون اجرایی سابق استقلال در این مسابقه روی نیمکت تیم ملی دانشجویان نشسته است. وی که دوست صمیمی امیر قلعه نویی محسوب می شود قبل از آغاز بازی به سمت پرویز مظلومی رفت و با سرمربی استقلال خوش و بش کرد.

*سامان آقا زمانی هافبک سابق پرسپولیس قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت استقلال رفت و از مظلومی رخصت گرفت. وی همچنین با حنیف عمران زاده برخورد گرمی داشت.

* تعدادی از تماشاگران همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند و با گذشت 10  دقیقه از بازی نزدیک به 200 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* قبل از آغاز بازی مسئولان برگزاری بازی در حال گرفتن عکس از عومل اجرایی بازی در حال انجام وظیفه بودند تا به نوعی اعلام کنند آمادگی میزبانی مسابقات بزرگ را دارند.